English

فلین به اف‌بی‌آی پیشنهاد همکاری به شرط مصونیت قضایی داد

مشاور امنیت ملی سابق ترامپ به مقامات اف‌بی‌آی پیشنهاد کرده به شرط مصونیت از هرگونه پیگرد قضایی حاضر به همکاری با آنها در پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا است.

فلین به اف‌بی‌آی پیشنهاد همکاری به شرط مصونیت قضایی داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ به اداره تحقیقات فدرال، اف بی آی و نمایندگان کنگره که درباره روابط افراد نزدیک رئیس جمهور آمریکا با روسیه و دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحقیق می کنند، پیشنهاد کرد حاضر است در این باره توضیح دهد به شرط آنکه از هر گونه پیگرد قضایی مصون باشد.

رسانه های آمریکایی روز پنجشنبه به نقل از چند مسئول رسمی آگاه که خواستند نامشان فاش نشود، نوشتند این پیشنهاد که از طریق وکیل فلین به پلیس فدرال آمریکا و دو کمیسیون تحقیق مجلس نمایندگان و سنا منتقل شد، در حال حاضر هنوز پذیرفته نشده است.

وال استریت ژورنال به نقل از این مسئولان توضیح داد: «نمی دانیم که آیا فلین پیشنهاد کرده است درباره جنبه‌های خاص زمانی که او برای همکاری با دونالد ترامپ صرف کرد صحبت کند یا نه اما اینکه او موضوع مصونیت را مطرح کرده است نشان می دهد که فلین احساس می کند ممکن است پس از دوره کوتاهی که در سمت مشاور امنیت ملی بود با پیگرد قضایی مواجه شود.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه