English

قطارهای لوکس مسیر تهران مشهد کدام‌اند؟

در قطارهای لوکس مشهد می‌توانید از امکانات ویژه رفاهی استفاده کنید و سفر بهتری را برای خود رقم بزنید. این قطارها در انواع مختلف 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره وجود دارند که امکانات متفاوتی را به مسافران ارائه می‌دهند.

قطارهای لوکس مسیر تهران مشهد کدام‌اند؟
به گزارش خبرگزاری موج

، استقبال و رضایت مسافران و گردشکران از بلیط قطار تهران مشهد این مسیر ریلی را به یکی از پرترافیک‌ترین خطوط ریلی کشور تبدیل کرده است. از این‌رو قطارهای بسیاری در این مسیر فعالیت می‌کنند که امکانات و خدمات مناسب و باکیفیتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. در این خط ریلی درجات مختلفی از قطارها وجود دارند که امکان انتخاب خدمات و امکانات را برای مسافران ساده‌تر کرده است. مسافران می‌توانند با خرید بلیط قطار تهران مشهد از قطارهای لوکس این خط ریلی، سفری بی‌نظیر را تجربه کنند.

 

قطار

 

لوکس‌ترین قطارهای تهران مشهد

در مسیر ریلی تهران به مشهد قطارهای بسیاری از لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین فعالیت دارند. امکانات و خدمات موجود در این قطارها، وجه تمایز آن‌ها را نشان می‌دهد. در قطارهای لوکس می‌توانید از امکانات ویژه رفاهی استفاده کنید و سفر بهتری را برای خود رقم بزنید. این قطارها در انواع مختلف 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره وجود دارند که امکانات متفاوتی را به مسافران ارائه می‌دهند.

 

قطار 5 ستاره زندگی

قطار 5 ستاره زندگی از شرکت رجا، به‌عنوان اولین و بهترین قطار تهران مشهد شناخته شده است. در هر واگن این قطار مهمان‌دارانی تحصیل‌‌کرده حضور دارند که هنگام ورود با سرو چای و عصرانه از شما استقبال می‌کنند. با تهیه بلیط قطار مشهد می‌توانید از امکانات قطار 5 ستاره زندگی مانند سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر واگن، سیستم تلویزیون 8 کاناله، اینترنت پرسرعت، سیستم احضار مهماندار و ... بهره‌مند شوید. همچنین در این قطار سه کلاس اقتصادی برای مسافران در نظر گرفته شده است که در هر کدام از آن‌ها وعده عصرانه، شام و شام ویژه سرو می‌شود.

 

قطار 5 ستاره نورالرضا

قطار نورالرضا به‌عنوان اولین قطار گردشگری ایران شناخته می‌شود که برای اولین‌بار واگن اختصاصی را برای بانوان فراهم کرد. این قطار 54 واگن دارد که 5 دستگاه از آن‌ها به رستوران اختصاص داده شده است. واگن‌های این قطار مجهز به سیستم تهویه هوا، نمایش‌گرهای باکیفیت با آرشیوی از فیلم و موسیقی به‌همراه هدفون و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن هستند. همین‌طور از وجود تجهیزات لوکسی مانند ماکروفر، بوفه و رستوران، بسته ویژه مسافران کودک و سرویس اختصاصی مسافر شامل نوشیدنی و تنقلات برخوردار است.

 

قطار 5 ستاره فدک تهران

 

قطار 5 ستاره فدک تهران مشهد

قطار فدک یکی از لوکس‌ترین قطارهای مسیر تهران مشهد، برای افرادی که می‌خواهند سفری لوکس با بهترین امکانات را تجربه کنند، گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود. سرعت این قطار به 200 کیلومتر در ساعت می‌رسد و استاندارد آن بر اساس قطارهای 5 ستاره است. چهار کلاس اکونومی، عصرانه، بیزینس و ویژه در قطار فدک از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا انتخاب خود را متناسب با بودجه مورد نظرشان انجام دهند. هر کدام از این کلاس‌ها امکانت ویژه‌ای دارند، برای مثال در کلاس ویژه استقبال با فرش قرمز، سرویس خواب باکیفیت، سرو نوشیدنی به‌صورت نامحدود، ارائه پک بهداشتی برای هر مسافر، سرو عصرانه یا صبحانه و ... برای مسافران به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

 

قطار 4 ستاره غزال تهران مشهد

این قطار لوکس یکی از محبوب‌ترین قطارهای تهران مشهد است که امکانات ویژه و امنیت بسیار بالایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. واگن‌های 4 نفره قطار غزال از تجهیزاتی مانند نمایش‌گرهای صوتی و تصویری، سیستم وای‌فای، رستوران مجلل و مجهز و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار است.

 

قطار 4 ستاره پردیس تهران مشهد

قطار سالنی و سریع‌السیر پردیس که بدون لوکوموتیو و اصطلاحا به‌صورت خودکشش حرکت می‌کند و سرعت آن به 160 کیلومتر در ساعت می‌رسد، از قطارهای شرکت رجا است. عایق گرمایی و صوتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین پذیرایی شام و نهار از مسافران در رستوران، سیستم تهویه هوای مطبوع، امکان دسترسی آسان به ویلچر، اینترنت پرسرعت و تلویزیون از امکانات قطار پردیس به‌شمار می‌روند.

 

قطار 4 ستاره سیمرغ تهران مشهد

قطار سیمرغ از شرکت رجا به‌صورت کوپه‌ای، در هر واگن خود 8 کوپه 4 نفره دارد که مجهز به سرویس بهداشتی مجزا هستند. رستوران سیمرغ از ساعت 7 تا 23 فعال است تا در اسرع وقت سفارش مسافران را آماده می‌کنند. سرویس خواب باکیفیت، پذیرایی در بدو ورود، مانیتور و سیستم تهویه مناسب از دیگر امکانات قطار 4 ستاره سیمرغ است.

 

قطار 4 ستاره غدیر تهران مشهد

قطار غدیر شرکت ریل ترابر سبا، جز ایمن‌ترین قطارهای موجود در ایران است. سرعت این قطار کوپه‌ای ایمن و تندرو، به 160 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ویژگی منحصربه‌فرد این قطار وجود سیستم Bombarier مربوط به آلمان است که باعث می‌شود هنگام حرکت قطار لرزش کمتری را احساس کنید. سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر واگن، ضد آتش بودن قطار، درب‌های اتوماتیک و لمسی بین واگن‌ها و تهیه غذای گرم از دیگر امکانات قطار غدیر است. در کوپه این قطارها محفظه‌های نگه‌داری مواد غذایی، سیستم صوتی و تصویری مجهز و سرویس خواب باکیفیت نیز وجود دارد. این قطارها برای افرادی که به‌صورت گروهی یا خانوادگی مسافرت می‎کنند، بسیار مقرون ‌به‌صرفه است. قطارهای غدیر در مقایسه با ارائه امکانات و خدمات به مسافران هزینه پایین‌تری دارند.

 

قطار 3 ستاره پارسی

قطار پارسی از شرکت رجا جز قطارهای درجه 2 ایران به‌شمار می‌رود. واگن‌های 10 کوپه‌ای و 6 تخته این قطار مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجزا، سیستم تهویه مطبوع و شیشه‌های دوجداره است. مسافران می‌توانند از رستوران و کتابخانه موجود در این قطار هم استفاده کنند.

 

قطار 3 ستاره ماهان تهران مشهد

قطار اتوبوسی 3 ستاره ماهان تهران مشهد را می‌توان در دسته قطارهای عادی و خوب در نظر گرفت. اگر به دنبال یک سفر اکونومیک و مقرون به‌صرفه هستید قطار ماهان یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. قطار ماهان یک قطار سریع‌السیر در مسیر تهران مشهد محسوب می‌شود که در مقایسه با دیگر قطارهای مشابه قیمت پایین‌تری دارد. از دیگر قطارهای 3 ستاره می‌توان به قطار اپتیما و قطار میلاد نیز اشاره کرد.

قطار 3 ستاره ماهان

 

لوکس‌ترین قطار تهران مشهد با فلای تودی

فلای تودی در رزرو بلیط قطار و تجربه سفری لوکس و باکیفیت شما را همراهی خواهد کرد. سایت مطمئن فلای تودی با ارائه انواع قطارهای موجود در مسیر ریلی تهران مشهد دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد تا بتوانید متناسب با سلیقه و بودجه خود لوکس‌ترین قطار را به دلخواه انتخاب کنید. همچنین با ارائه خدمات راهنمای سفر، پیگیری و پشتیبانی 24 ساعته پاسخ‌گوی سوالات و دغدغه‌هایتان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه