English

آمادگی پایگاه انتقال خون ایلام جهت خونگیری از اهداکنندگان در تعطیلات صفر

مدیرکل انتقال خون استان ایلام از آمادگی این پایگاه در روز‌های پنج‌شنبه ۲۳ شهریور و شنبه ۲۵ شهریور ماه برای خونگیری از عزاداران و اهداکنندگان خبر داد.

آمادگی پایگاه انتقال خون ایلام جهت خونگیری از اهداکنندگان در تعطیلات صفر

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، لیلی عاصم‌آبادی مدیرکل انتقال خون استان ایلام با اشاره به اجرای پویش اهدای خون (فرهنگ حسینی، نذر عاشقان) از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر برای ادای نذر خون مردم شریف استان، اظهار کرد: فعالیت پایگاه انتقال خون ایلام در روز‌های ۲۳ و ۲۵ شهریور ماه در ۲ شیفت کاری صبح و عصر تداوم دارد و از مردم شریف استان ایلام خواهشمندیم در این شرایط حساس کاهش ذخایر خونی با اهدای خون خود یاریگر بیماران باشند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی ماه صفر پایگاه انتقال خون ایلام در روز‌های پنجشنبه ۲۳ شهریور و شنبه ۲۵ شهریور ماه آماده خونگیری از عزاداران و اهداکنندگان عزیز است.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام تاکید کرد: در ماه محرم امسال نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد حضور ۲ هزار و ۴۴ نفر از عاشقان حسینی برای اهدای خون بودیم که ازین تعداد یکهزار و ۷۱۸ نفر موفق به اهدای خون شدند که خوشبختانه در این ماه شاهد رشد بیش از ۱۴ درصدی اهداکنندگان باسابقه و ۵ درصدی بانوان بودیم.

عاصم آبادی در خصوص آمار پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این مدت ۹هزار و یکصد و سی وهفت نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که رشد ۲.۳ درصد داشته است.

وی از خونگیری هفت هزار و ۵۴۷ واحد با رشد ۱.۵۴ درصدی در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۲۱۴ نفر برای اولین بار خون اهدا کرده اند.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام عنوان کرد: در این مدت ۴۴۹ بانو خون اهدا کرده‌اند که رشد ۴.۱۶ درصدی داشته است.

عاصم‌آبادی در پایان گفت: از ۲۸ تیر تا ۲۶ مرداد نیز شاهد رشد پنج درصدی اهدای خون بانوان با ۱۲۶ نفر بودیم که در این مدت زمان، ۵۹۸ نفر با سابقه خون اهدا کردند که ۱۴.۵ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه