English

مهدی اصلانی:

اقدامات نظارتی جهت کنترل قیمت میوه در بازار افزایش می‌یابد

بازرس کل استان ایلام شامگاه پنجشنبه به همراه مدیرکل جهادکشاورزی، تعاون روستایی، پشتیبانی امور دام و معاون مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری از کیفیت میوه های درحال تخلیه در سردخانه ذخیره سازی میوه بازدید کردند.

اقدامات نظارتی جهت کنترل قیمت میوه در بازار افزایش می‌یابد

 به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهدی اصلانی ضمن بازدید و بررسی کیفیت میوه‌های درحال تخلیه و ذخیره در سردخانه پشتیبانی امور دام استان اظهار داشت: باید نحوه چینش سبدهای میوه در سردخانه برای هوادهی مناسب و جلوگیری از خراب شدن میوه ها در مدت ذخیره و توزیع در ایام عید مناسب باشد.

بازرس کل استان یادآور شد: در هفته گذشته متعاقب بازدید نماینده بازرسی کل و تأیید کمیته راهبری و هشدار نظارتی بازرسی کل استان، مدیریت تعاون روستایی استان نسبت به عودت ۴۴ تن سیب زرد نامناسب و دارای علائم لکه یا پلاسیده و بافت نرم به مباشر تامین میوه در استان مبدا اقدام نموده است.

وی در ادامه اعلام داشت: خوشبختانه با پیگیری جدی استاندار، در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان طی عصر پنجشنبه با حضور دستگاه های اجرایی و نظارتی ذی ربط، تصمیمات مناسب و راهبردی برای تامین و نظارت بر توزیع مناسب مرغ، گوشت و سایر کالاهای اساسی و میوه و نهادهای دام و طیور و تشدید برنامه های بازدید نظارتی بازار بخصوص در ایام ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ماه اتخاذ شد و توصیه ها و پیشنهادهای این بازرسی کل در جلسه کارگروه تنطیم بازار مورد توجه قرار گرفت و در این جلسه مصوبات مناسبی توسط استاندار به تصویب رسید که البته‌ نیازمند پیگیری جدی و قاطعانه متولیان امر است.

 اصلانی افزود: این بازرسی کل نیز در راستای سیاست های ابلاغی ریاست سازمان بازرسی کل کشور با بازدیدهای سرزده و نظارت پیشگیرانه بر نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی استان در نحوه اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استانی و ستاد ملی تنظیم بازار کشور و نحوه تأمین و توزیع کالاهای اساسی و کنترل بازار از طریق هیات بازرسی اعزامی نظارت فعالانه و موثر خواهد داشت.

بازرس کل استان در پایان اعلام داست: ان شاءالله با همکاری موثر و فعالانه دستگاه‌های اجرایی با هدایت و مدیریت استانداری و فرمانداری ها بخصوص ادارات کل جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی در سطح استان و شهرستان ها با اتخاذ تدابیر مناسب و تقویت و تشدید نظارت ها از طریق بسیج نیروها، امکانات و... شرایط مساعدی برای تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی و جلوگیری از افزایش قیمت ها را در پایان سال و ایام نوروز شاهد باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه