English

زلزله ساختمان هلال احمر را لرزاند

سخنگوی سازمان امداد و نجات از آماده باش نیروهای امدادی در پی زلزله ۵٫۲ ریشتری در پارس آباد خبر داد و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته تعدادی از واحد های مسکونی و همچنین ساختمان جمعیت هلال احمر و فرمانداری پارس آباد دچار خسارت جزی شدند.

زلزله ساختمان هلال احمر را لرزاند

سیدمرتضی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از زلزله ۵٫۲ ریشتری در پارس آباد و بیله سوار اردبیل خبر داد و گفت: بلافاصله پس از اعلام وقوع زلزله در پارس آباد اردبیل  ۶ تیم متشکل از ۲۵ نفر به محل حادثه اعزام شدند،  تاکنون ۲۵ شهر و روستا مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه این حادثه یک کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت، گفت: مصدومان بلافاصله به توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی پارس آباد منتقل شدند.

متاسفانه مرد ۶۵ ساله در بیمارستان به دلیل وقوع این حادثه جان خود را از دست داده است. به گفته مرتضوی، طبق بررسی‌های صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی و  همچنین ساختمان  جمعیت هلال احمر و فرمانداری پارس آباد دچار خسارت جزی شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع پس‌لرزه ۳٫۹ ریشتری در این منطقه گفت: نیروهای امدادی در حال حاضر به حالت آماده‌باش در آمده و اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان انجام می‌دهند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه