English

اعزام ۲ تیم ارزیاب به محل حادثه؛

زمین لرزه ۴٫۱ ریشتری کرمان خسارتی نداشت

سخنگوی سازمان امداد و نجات از زلزله۴٫۱ ریشتری در کرمان خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.

زمین لرزه ۴٫۱ ریشتری کرمان خسارتی نداشت

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره وقوع زمین لرزه آذربایجان غربی اظهار کرد: زمین لرزه‌ای به بزرگی۴٫۱ ریشتر و در ساعات ۱۰و ۸ دقیقه صبح امروز فاریاب – منطقه سرحان در کرمان  به وقوع پیوست. وی در ادامه با بیان اینکه بلافاصله دو تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند، گفت: با اعزام تیم ارزیاب و هماهنگی، تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع خسارت مالی و جانی اعلام نشده است.

 

*تصادف بین پراید با رانا در مازندران 

مرتضوی در ادامه به تصادف بین پراید با رانا در مازندران - چالوس - ندا(محور چالوس به کرج - پل زنگوله) اشاره کرد و گفت: در این حادثه ۵ مصدوم برجا گذاشت که ۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شد.

 

*واژگونی پژو ۴۰۵ در مازندران

سخنگوی سازمان جمعیت امداد و نجات هلال احمر از واژگونی پژو ۴۰۵ در مازندران - سوادکوه - گدوک(جاده ای)(محور سوادکوه - حد فاصل گدوک به ورسک) خبر داد و گفت: این حادثه یک مصدوم برجاگذاشت.

 

*واژگونی سمند در خراسان شمالی

مرتضوی ادامه داد: یک دستگاه سمند صبح امروز در محور خراسان شمالی - شیروان - سیساب(کیلومتر ۳۲ محور بجنورد به شیروان - نرسیده به کارگاه آستان قدس) واژگون شدند که ۴ مصدوم برجاگذاشت که یک نفر به مراکز درمانی منتقل شد.

 

*برخوردکامیون با پژو ۴۰۵

سخنگوی سازمان جمعیت امداد و نجات  هلال احمر از برخورد کامیون با پژو ۴۰۵ در محور گیلان-رشت-اسطلخ جان(محوررستم اباد به رشت پیچ نقله بر) خبر داد و گفت:  یک فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه