English

حمله اراذل و اوباش به ماموران پلیس با قمه و شمشیر

سه متهم دستگیر شده جزو اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند که پیش از این نیز به جرم شرارت دستگیر و روانه زندان شده بودند. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

حمله اراذل و اوباش به ماموران پلیس با قمه و شمشیر

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این‌باره گفت:‌ ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان درحال گشت‌زنی و پوشش‌دهی امنیتی سطح حوزه استحفاظی خود بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با سه ترک‌نشین مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار داشتند.

وی با بیان اینکه در ادامه ماموران متوجه شدند که راکب و دو ترک‌نشین این موتور در زیر لباس خود قمه و سلاح سرد جاساز کرده‌اند، گفت: در همین راستا نیز ماموران به این افراد نزدیک شده و دستور توقف آنان را صادر کردند، اما راکب موتور سیکلت بر سرعت خود افزود و سعی در فرار از دست ماموران را داشت که در پی آن عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و این افراد آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: دقایقی بعد ماموران موفق به متوقف کردن موتورسیکلت شدند، اما در همین حین ناگهان هر سه نفر با درآوردن سلاح‌های سرد از نوع قمه به سمت ماموران حمله‌ور شدند. خوشبختانه با توجه به چابکی ماموران و شلیک دو تیر هوایی هر سه متهم در اقدامی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین از این افراد سه قبضه قمه و شمشیر که در زیر لباس خود پنهان کرده بودند، کشف و ضبط شد.

طرهانی با اشاره به بررسی سوابق این افراد گفت: سه متهم دستگیر شده جزو اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند که پیش از این نیز به جرم شرارت دستگیر و روانه زندان شده بودند. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه