English

پرداخت حقوق دوماهه ۱۵۰ نفر از کارکنان یک واحد تولیدی البرز علی رغم تعطیلی

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از پرداخت حقوق 2 ماهه 150 نفر از کارکنان یک واحد صنعتی در این استان در ایام تعطیلی خبر داد.

پرداخت حقوق دوماهه 150 نفر از کارکنان یک واحد تولیدی البرز علی رغم تعطیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رحیم بنامولایی با اشاره به لزوم حمایت دولت از صنایع و واحدهایی که به واسطه شیوع کرونا تعطیل شدند،اظهار داشت: تعدادی از صنایع و واحدهای تولیدی در استان البرز به دلیل شیوع کرونا  قبل از تعطیلات نوروز تعطیل شدند.

وی افزود: برای حمایت از صنعتگران و واحدهایی تولیدی در استان باید وام‌های کم بهره از سوی دولت در نظر گرفته شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان البرز از ابتدای شیوع کرونا خوش درخشیدند و حتی برخی از واحدها بدون وقفه اقلام مورد نیاز مردم را تولید کردند،بیان کرد: برخی از واحدهای مواد غذایی در استان البرز برای تامین نیازها در شرایط کرونا با رعایت موازین بهداشتی اقدام به تولید کردند و این اقدام سبب شد که برخلاف برخی از کشورهای متمول و پیشرفته هیچگونه کمبود کالایی در کشور در ایام کرونا مشاهده نشود.

بنا مولایی با بیان اینکه یکی از کارفرمایان مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد که مجموع چند واحد  تولیدی حدود 150 نیرو دارد علی رغم تعطیلی از ابتدای شیوع کرونا به صورت کامل حقوق کارگران و عوامل شرکت را پرداخت کرد،عنوان کرد: اکثر کارفرمایان در استان البرز در این شرایط حقوق کارگران را پرداخت کرده اند که باید از مدیران این واحدهای صنعتی تقدیر شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر