English

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی؛

هنوز تقسیمات کشوری فضای بین کرج و گرمدره باقی مانده

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست همچون دوره‌های قبل حضور پرشوری در جشن پیروزی انقلاب و انتخابات داشته باشند.

هنوز تقسیمات کشوری فضای بین کرج و گرمدره باقی مانده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، محمد جواد کولیوند در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که روز دوشنبه ۲۱ بهمن به ریاست وزیر کشور در استانداری البرز برگزار شد با اشاره به برخی اولویت‌های استان اظهار کرد: تزریق اعتبارات مناسب برای تکمیل پروژه‌های راه استان از جمله پروژه همت یکی از این اولویت‌ها است.

وی با اشاره به وضعیت پروژه قطار شهری کرج گفت: طی دو سال گذشته اعتبار مناسبی برای تکمیل قطار شهری کرج تخصیص داده شده و این پروژه پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم این روند سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت:  طی سال‌های گذشته همدلی و وفاق خاصی بین مدیران و نمایندگان استان وجود داشت و امیدواریم در انتخابات بعدی کسانی انتخاب شوند که همین مسیر را ادامه دهند.

وی ادامه داد: از مردم انتظار می‌رود همچون دوره‌های قبل حضور پرشوری در جشن پیروزی انقلاب و انتخابات داشته باشند.

کولیوند اضافه کرد: تعیین شعاع ۱۲۰کیلومتری برای معافیت مالیاتی شهرک صنعتی اشتهارد نیز از دیگر مشکلات حل نشده استان است که باعث شده حضور سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت در البرز کم رنگ شود.

این مقام مسئول توضیح داد: علاوه بر این هنوز تقسیمات کشوری فضای بین کرج و گرمدره باقی مانده و امیدواریم به زودی تکلیف این محدوده مشخص شود.

وی با بیان اینکه تعیین حریم رودخانه‌ها در طالقان و چالوس برای مردم مشکل ساز شده افزود: وزارت نیرو برای رودخانه‌های کرج و طالقان حریم‌هایی تعیین کرده که از فرمول خاصی تبعیت نمی‌کند که همین امر گرفتاری‌هایی را برای کسانی که در کنار این رودخانه‌ها سکونت دارند ایجاد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه