English

ادامه فعالیت، منوط به ارتقاء تصفیه خانه

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد از افتتاح طرح ارتقا تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد و احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر در این شهرستان خبر داد .

ادامه فعالیت، منوط به ارتقاء تصفیه خانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، احمد نوروزی با اشاره به آغاز عملیات احداث یک تصفیه خانه و افتتاح طرح ارتقای تصفیه خانه دیگر در شهرک‌های صنعتی اشتهارد گفت: این طرح‌ها با پیگیری دادستانی شهرستان و در راستای احیای حقوق عامه عملیاتی می‌شوند که در روزهای آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: موضوع آلایندگی شهرک‌های صنعتی شهرستان همواره یکی از دغدغه‌های جدی مردم بوده و در برخی مواقع تهدیدی جدی برای سلامت ساکنان منطقه به شمار می‌رفت که با پیگیری های مداوم دادستانی در راستای احقاق حقوق عامه، ادامه فعالیت این شهرک ها منوط به ارتقا یا احداث تصفیه خانه های مدرن شد.

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد متذکر شد: با ارتقای تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد و احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر بخش زیادی از دغدغه مردم شهرستان در زمینه آلایندگی شهرک‌های صنعتی از بین خواهد رفت.

 وی عنوان کرد: با این اقدام ،علاوه بر اینکه ورود آب های آلوده به سفره های زیرزمینی و « رودخانه شور اشتهارد » کاهش محسوسی خواهد داشت حتی بخشی از آب تصفیه شده در کشاورزی و بخشی دیگر در خود شهرک های صنعتی مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه