English

استاندار البرز:

پذیرای سرمایه گزاران هستیم

عزیزاله، شهبازی در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، با اشاره به تصویب محرومیت شهرستان اشتهارد گفت: سرمایه‌گذاران مستقر در این شهرستان تا ۱۳ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.

پذیرای سرمایه گزاران هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، شهبازی در پی بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان اشتهارد گفت: یکی از سیاست های بنده از ابتدای مسئولیتم به عنوان استاندار، احیای واحدهای ورشکسته ، تحت تملک بانک ها، دارای مشکلات حقوقی بوده که از عرصه تولید عقب ماندند.

استاندار البرز در خصوص واحد تولید سرامیک که به دلیل مشکلات حقوقی چندین سال تعطیل بود و امروزه شروع به فعالیت کرده و حدود 100 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

شهبازی افزود: معافیت های مالیاتی برای شهرک های سه گانه اشتهارد که با رفع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر محقق شد، چراکه البرز سالیان متمادی درصدد افزودن ۸۰۰ هکتار به مساحت شهرک صنعتی اشتهارد بود که مجوز این اقدام مهم به عنوان آرزوی دیرینه سرمایه گذاران، روز گذشته اخذ شد و مورد موافقت دولت قرار گرفت.

شهبازی گفت: اکنون اشتهارد به بهشت سرمایه گذاری تبدیل شده و امید است که این شهرستان بتواند به عنوان یک بال توسعه برای سرفرازی، تولید، بهره وری، جذب سرمایه گذاری و افزایش و جهش تولید، نقش خود را ایفا کند.

استاندار البرز گفت: ما توانستیم حمایت و پشتیبانی تمامی اعضای دولت را برای البرز جذب کنیم، که به اتمام رسیدن پروژه‌هایی برای البرز که سال‌ها به دلایل مختلف به کندی پیش می‌رفتند و یا متوقف بودند، از جمله این دستاوردها است.

وی افزود: هفته گذشته میهمان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بودیم که کمک های دولت برای رفع معضلات ترافیکی به ارمغان آورد، نمونه ای از آن ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت در اولین روزهای  سال ۹۹ برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بود.

شهبازی گفت: رفع شعاع ۱۲۰ کیلومتری و افزایش ۸۰۰ هکتاری به مساحت شهرک صنعتی اشتهارد نیز یک کار هماهنگ تیمی بود که برای سرمایه گذاران و جهش تولید محقق شد.

وی با اشاره به اینکه یک واحد تولیدی در اشتهارد با بیش از پنج میلیون دلار سرمایه گذاری، طبق گفته سرمایه گذار جوان این مجموعه تا هفته دولت ۹۹ افتتاح می‌شود، گفت: روی ماه سرمایه گذارانی همچون جوان فرهیخته سرمایه گذار در این واحد را می‌بوسم و دست آنها را به گرمی می فشارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه