English

رئیس اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد؛

آمادگی واحد‌های تولیدی کننده ژل و ضدعفونی کننده البرز برای صادرات محصولات/ بانکها با تولید کنندگان بدهکار مدارا کنند

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز،گفت: تعدادی از واحد‌های صنعتی تولید کننده اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در البرز خواستار صادرات محصولات خود به کشورهای دیگر هستند.

آمادگی واحد‌های تولیدی کننده ژل و ضدعفونی کننده البرز برای صادرات محصولات/ بانکها با تولید کنندگان بدهکار مدارا کنند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج البرز، رحیم بنامولایی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار انجام شده با جمعی از فعالان اقتصادی فعال در تولید اقلام بهداشتی مورد استفاده برای مقابله با کرونا ، اظهار کرد: ۴۴ واحد صنعتی در استان البرز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در حال تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا ویروس هستند.

وی افزود: تعدادی از این واحدها نیز در حال حاضر با میزان تولیدات خود توانایی صادرات محصولات را به کشورهای متقاضی دارند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه این واحدها نیازمند حمایت و مساعدت دولت برای تسهیل در صادرات محصولات هستند،بیان کرد: فرودگاه پیام  استان البرز و نزدیکی به راه آهن و خطوط ریلی این فرصت را برای تولید کنندگان البرزی به وجود آورده که بتوانند  محصولات خود را صادر و برای کشور ارز آوری داشته باشند.

بنامولایی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با کرونا کارگاه‌های کوچکی هم در شهرک های صنعتی دایر شده که به اقتضای نیاز و برای رفع کمبودها خطوط تولید خود را با دریافت مجوز تغییر داده و ژل و ضدعفونی کننده تولید کردند،گفت: دولت و متولیان امر باید از این کارگاه‌ها کوچک حمایت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه تولید کنندگان استان باید کالای مورد نیاز داخل کشور را تامین و بعد از آن به فکر صادرات باشند،عنوان کرد: کیفیت محصولات صادراتی باید به گونه ای باشد که بتواند نظر خریداران را جلب و بازارهای صادراتی جدید برای کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه صنایع آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا نیاز به حمایت از طرف دولت دارد،گفت: نیاز است که بانکها در این شرایط با مساعدت راه را برای پرداخت بدهی صنعتگران باز کرده و با بدهکاران مدارا کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه