English

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران از صدور محصولات جدید این صندوق خبر داد

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران در کنفرانسی خبری از صدور چهار محصول جدید، بیمه نامه پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز، ضمانت نامه گمرکی، ضمانتنامه اعتباری خاص پروژه های صادرات محور و بیمه نامه اعتبار داخلی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس این صندوق، کنفرانس مطبوعاتی با حضور سیدکمال سیدعلی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و جمعی از خبرگزاری ها، روزنامه ها وسایت های خبری با محوریت معرفی محصولات وخدمات جدید صندوق برگزار گردید. سیدعلی با اشاره به رشد ۴۲ درصدی عملکرد صندوق در چهار ماه نخست سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ پیش بینی کردحجم کلی عملکرد صندوق تاپایان سال، ۵۰% نسبت به سال قبل افزایش یابد. وی با اعلام آمادگی صندوق برای صدور چهار محصول جدید بیمه ای و تضمینی درآینده نزدیک بر استفاده حداکثری از توان صندوق برای حمایت از صادرات غیر نفتی تاکید نمود. وی افزود بسیاری از صادرکنندگان نگران ریسک ناشی از نوسان نرخ ارز می باشند که با صدور این محصول نگرانی ایشان ازاین مهم رفع خواهد شد. وی همچنین از برنامه های صندوق برای افزایش ظرفیت تولید صادراتی کشور با مشارکت موسسات همتا خبرداد وگفت رشد ۲۶ درصدی ارزش و ۳۶ درصدی وزن صادرات غیرنفتی در چهار ماهه اول سال جاری نوید آن را دارد تا انشاالله اهداف دولت برای صادرات سال جاری محقق گردد.

در ادامه وی قانون جدید بانک مرکزی درخصوص خرید ارز حاصل از صادرات به قیمت آزاد توسط سیستم بانکی را به فال نیک گرفت و افزود، این قانون موجب ورود بیش از پیش ارز توسط صادر کنندگان خواهد شد و یکی از مهمترین نگرانی های صادرکنندگان که همان فروش ارز حاصل از صادرات می باشد را مرتفع نمود. در پایان به سوالات خبر نگاران درخصوص مسائل اقتصادی و تجاری کشور پاسخ داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه