English

تکمیل زیرساخت های مجموعه آبدرمانی آبگرم شوط

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو از تکمیل زیرساخت های مجموعه آبدرمانی آبگرم شوط خبر داد.

تکمیل زیرساخت های مجموعه آبدرمانی آبگرم شوط

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان منطقه آزاد ماکو​، مهدی عبدالله زاده روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: بهسازی و تکمیل جاده دسترسی و پارکینگ مجموعه آبدرمانی آبگرم شوط در اوایل سال ۱۴۰۳ و پس از مشخص شدن برنده مناقصه این پروژه (که طی روزهای گذشته منتشر شده است) آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه چشمه آبگرم معدنی شوط از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی منطقه محسوب می‌شود افزود:  آب گرم شوط دارای دو سرچشمه اصلی است که به فاصله تقریبی ۴۰ متری بر روی پشته ای با ارتفاعی متفاوت از هم واقع شده‌اند.

این مسئول در تشریح برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو در ایام نوروز گفت:‌  چندین ویژه برنامه شاد از جمله برنامه های جشن بهار در بهار از ۳ الی ۶ بهمن ماه بعد از افطار در سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت و نیز جشنواره غذای رمضان در نمایشگاه بین المللی ماکو از ۳ الی ۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می شود.

عبداله زاده اضافه کرد: همچنین ویژه برنامه های شب های رمضان و برنامه های قرآن بخوان جایزه بگیر در سطح شهرستان های ماکو در ایام نوروز و ماه مبارک برگزار می شود.

وی از استقرار اکیپ های راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی و مبادی وودی شهرهای منطقه خبر داد.

شایان ذکر است:‌ وجود چشمه آبگرم (ایسی سو) در این شهرستان می‌تواند به عنوان یک منبع جذب توریست درمانی و سلامت نقش ایفای نقش کند،  این چشمه به دلیل دارا بودن خواص درمانی، بسیار مورد توجه و استقبال مردمان این منطقه و سایر مناطق کشور قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه