English

وزیر راه و شهرسازی:

دولت بدنبال افزایش ظرفیت فرودگاهی کشور است

وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: یکی از سیاست های دولت افزایش ظرفیت موجود فرودگاهی کشور از طریق ارتقای توان فنی و مهندسی است.

دولت بدنبال افزایش ظرفیت فرودگاهی کشور است
به گزارش خبرگزاری موج

، مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح ترمینال شماره ۲ ورودی مسافر فرودگاه اهواز بیان کرد: با اجرای این طرح، ظرفیت فرودگاه اهواز از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ارتقا پیدا می‌کند.

وی افزود: برخی از فرودگاه‌های کشور با اضافه کردن ترمینال‌هایی در مجاورت خود به دنبال افزایش ظرفیت ورودی مسافر بوده و فرودگاه اهواز نیز یکی از کانون‌های هدف است.

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ظرفیت پروازهای فرودگاه اهواز افزایش پیدا کرده و این فرودگاه به نقش بین المللی خود برگردد.

وی افزود: سرکشی از طرح‌های مسکن، راهسازی و راهداری، کمربندی شهر اهواز، چهار خطه شدن خط اهواز به خرمشهر، آغاز عملیات ۵۰ هزار واحد نهضت ملی و تقدیم زمین به سه هزار نفر در طرح جوانی جمعیت از دیگر برنامه‌های ما در این سفر خواهد بود.

بذرپاش با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های ما در دولت سیزدهم اعطای زمین در روستاهای کشور بود گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تامین و از این تعداد ۳۰۰ هزار قطعه به متقاضیان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه خوزستان یکی از استان‌های هدف در طرح جوانی جمعیت است افزود: در طرح جوانی جمعیت به ۷۰ هزار متقاضی، زمین واگذار شد و امیدواریم سال آینده نیز با قوت بیشتری این طرح را در استان خوزستان و سایر نقاط کشور دنبال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه