English

یک هزار و ۵۳۱ پروژه آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن در کشور اجرا شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، ابراز داشت: تاکنون یک هزار و ۵۳۱ پروژه آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده که از این میزان ۲۳ هزار و ۲۰۰ هکتار در حال اجرا و ۱۷ هزار و ۷۰۰ هکتار درحال بررسی و طراحی است.

یک هزار و ۵۳۱ پروژه آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن در کشور اجرا شده است
به گزارش خبرگزاری موج
، ارسلان مالکی در نشست تخصصی مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها افزود: تاکنون بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین‌ برای طرح نهضت ملی زمین و مسکن تامین شده که باید در مرحله اول آماده‌سازی شوند.
وی درخصوص عملکرد ادارات کل استانی در بخش آماده‌سازی اضافه کرد: از نظر میزان پروژه‌های درحال اجرا استان‌های خراسان رضوی، هرمزگان، یزد، فارس و مازندران رتبه برتر در اجرای پروژه‌های آماده‌سازی را دارا هستند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن میزان عملکرد استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را بی‌سابقه عنوان کرد و گفت: در اجرای قانون جهش تولید مسکن ۵ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین مازاد دستگاه‌ها شناسایی شده و ۲۷ هزار هکتار زمین در حریم شهرها به محدوده شهری الحاق شده است.
گفتنی است نشست تخصصی مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها برای پایش عملکرد استانها صبح امروز در سالن‌همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه