English

همایش تعالی صنعت پتروشیمی ایران فردا آغاز به کار می‌کند

دهمین اجلاس یا همایش تعالی صنعت پتروشیمی ایران فردا و با حضور شرکت ها و صنایع مختلف پتروشیمی کشور،دستندرکاران،صنعتگران و متخصصان و کارشناسان به میزبانی هلدینگ سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

همایش تعالی صنعت پتروشیمی ایران فردا آغاز به کار می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دهمین اجلاس یا همایش تعالی صنعت پتروشیمی ایران ؛ این رویداد قرار است با حضور مقامات وزارت نفت ، وزارت صنعت معدن و تجارت ، وزارت کار و رفاه اجتماعی و دیگر مقامات برگزار شود.

بررسی چگونگی توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی، بررسی راهکارهای توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی و تقدیر از برترین صنعتگران حوزه پتروشیمی کشور از جمله محورهای برگزاری نخستین اجلاس تعالی صنعت پتروشیمی ایران است.

این اجلاس با شعار "دانش محوری، سرآمدی و توسعه پایدار" و با مشارکت و همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران فردا دوشنبه 14 اسفند ماه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

گفتنی است کشورهای مختلف دنیا با تکیه بر مدل های علمی، جوایزی در سطح ملی و منطقه ای ایجاد کرده اند که محرک سازمانها و کسب و کارها در تعالی ، رشد و ثروت آفرینی آنها باشد. برگزاری این جوایز و استفاده از مدل های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمانها ایجاد می کنند تا پیشرفت ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه گیری نمایند. جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به عنوان سمبل نهضت کیفیت گرایی باعث ایجاد فضای رقابتی برای استقرار سیستم های نوین مدیریت و فراهم کردن فضایی که در آن تجربه های موفق سازمان ها شناسایی و معرفی شده و مورد استفاده بهینه صنعت قرار گیرد، می شود.

در مراحل مختلف داوری این رویداد، بیش از شصت شرکت فعال مرتبط با صنعت پتروشیمی حضور داشتند که شرکت های تولیدی، پایین دستی، سازندگان، دانش بنیان ها و همچنین خدماتی بر اساس مدل EFQM ویرایش 2020 در سطوح مختلف تقدیرنامه و تندیس و طرح های صنعت پتروشیمی بر اساس مدل CPM3 مورد ارزیابی قرار گرفتند.

گفتنی است فرایند ارزیابی های دهمین اجلاس یا همایش تعالی صنعت پتروشیمی ایران با شعار "رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تأمین" از هشتم دی ماه شروع و تا پایان بهمن ماه ادامه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه