English

وزیر نفت در پاسخ به خبرگزاری موج؛

مشکلی برای تأمین بنزین سفرهای نوروزی نداریم

وزیر نفت گفت: خوشبختانه ذخایر خوبی در بحث تامین بنزین در ایام سفرهای نوروزی داریم و با تدابیری که در وزارت نفت برای ۴۴۰۰جایگاه‌ سراسر کشور دیده‌ایم، در ایام نوروز برنامه تامین بنزین برای همه هموطنان دیده شده، مخازن پر است و هیچ مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

مشکلی برای تأمین بنزین سفرهای نوروزی نداریم

جواد اوجی وزیر نفت در جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با تأمین بنزین در سفرهای نوروزی گفت: خوشبختانه ذخایر خوبی در بحث تامین بنزین در ایام سفرهای نوروزی داریم و با تدابیری که در وزارت نفت برای ۴۴۰۰جایگاه‌ سراسر کشور دیده‌ایم، در ایام نوروز برنامه تامین بنزین برای همه هموطنان دیده شده، مخازن پر است و هیچ مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

وی افزود: میانگین مصرف بنزین ما حدود ۱۱۵ لیتر در روز بود اما این روزها به ۱۲۳ میلیون لیتر رسیده است که نشان می‌دهد مسافرت‌های نوروزی شروع شده است.

وزیر نفت در رابطه با کارت سوخت جایگاه‌ها نیز توضیح داد: بازرسی همکاران شرکت پخش از ۱۵ اسفند شروع شده و جایگاهداران موظف هستند که اجازه استفاده از کارت جایگاه را بدهند. خواهش ما از هموطنانمان این است که در سفرهای نوروزی حتماً کارت سوخت خود را به همراه داشته باشند تا کارت سوخت جایگاه‌ها برای افرادی که کارت خود را گم کرده و یا به همراه ندارد استفاده شود و اولویت استفاده از کارت سوخت خود هموطنان عزیز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه