English

رییس سازمان ملی استاندارد:

کیفیت برتر ؛ مطالبه به حق مردم است / صنایع سلولزی پیشگام برای دریافت نشان استاندارد برتر

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسمی با حضور اعضای انجمن تولیدکنندگان صنایع سلولزی کشور از نشان استاندارد برتر رونمایی کرد.

 کیفیت برتر ؛ مطالبه به حق مردم است / صنایع سلولزی پیشگام برای دریافت نشان استاندارد برتر
به گزارش خبرگزاری موج

، دکتر اسلام پناه در جشن رونمایی از نشان استاندارد برتر؛ گفت: این نشان علاوه بر رقابت پذیرکردن صنایع برای ورود به بازارهای جهانی، به مشتریان داخلی این امکان انتخاب محصولات برتر را می دهد . 

رییس سازمان ملی استاندارد ایران تحول در ساختار و مراحل صدور مجوز کاربرد نشان استاندارد در راستای به روز رسانی رقابت پذیر کردن و بهره گیری از فناوری های پیشرفته و درجه بندی کیفیت کالاهای با نشان استاندارد را از تکالیف قانونی این سازمان دانست و افزود: این تکلیف قانونی که اجرای آن به تعویق افتاده بود در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران با همت حوزه معاونت ارزیابی انطباق و همکاری سایر همکاران نهایی و رونمایی شد.  

وی با بیان اینکه طی ماههای اخیر دستورالعمل ها و روش های اجرایی متناسب با مولفه های علمی ، فنی و تخصصی در صنایع تدوین شد افزود: نخستین صنایعی که آمادگی خود را برای دریافت این نشان اعلام کرد صنایع سلولزی بود و سایر صنایع از جمله صنایع غذایی نیز خواستار دریافت این نشان هستند.  

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، توسعه بازار و ورود به بازارهای جهانی را برای بنگاههای بزرگ اقتصادی یک مزیت رقابتی دانست و گفت: نشان استاندارد برتر زمینه تجارت مثبت را حتی در شرایط رکود برای فعالان اقتصادی به دنبال خواهد داشت.  

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، کیفیت را پیش فرض رشد تولید، رقابت در بازار داخلی و کسب بازارهای صادراتی دانست و اذعان داشت: خوشبختانه در کشور صنایع بسیار خوبی فعالیت دارد که مشتریان محصولات آنها را به مشابه خارجی‌ ترجیح می دهد و صنایع سلولزی از جمله این صنایع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه