English

وزیر اقتصاد:

دولت باید نسبت به نیاز ارزی تولیدکنندگان متعهد باشد

وزیر اقتصاد تاکید کرد: با توجه به تعاملات مشترک دولت و بخش خصوصی، نظام ارزی کشور باید متعهد به تامین ارز مورد‌نیاز فعالان اقتصادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ماه پایانی سال شود.

دولت باید نسبت به نیاز ارزی تولیدکنندگان متعهد باشد
به گزارش خبرگزاری موج

، سیداحسان خاندوزی در صدوهجدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به پایان وقفه این نشست‌ها، گفت: در جلسه مقام معظم رهبری با تولیدکنندگان بر نقش‌آفرینی بخش خصوصی و نیز رفع موانع تولید تاکید شد. این موضوع مهمی است و باید ثمرات آن در تصمیم‌ها قابل‌مشاهده باشد. امسال که رشد تولید و مهار تورم در دستور کار کشور است، باید دستاوردهای مثبت و گره‌ها و موانع برای رئیس‌جمهوری ارسال شود تا صدای فعالان بخش خصوصی شنیده شود.

خاندوزی در ادامه تاکید کرد: در یک ماه و نیم پایانی سال با توجه به لزوم تأمین بازار شب عید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، سر فصل دیگری از تعاملات مشترک دولت و بخش خصوصی آغاز می‌شود و بر همین اساس، نظام ارزی کشور باید متعهد به تأمین ارز مورد نیاز فعالان اقتصادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شود.

وی افزود: جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی بعد از حدود ۸ ماه تشکل شد که جای خوشحالی دارد. در روزهای اخیر سرعت تأمین ارز واردات کالا افزایش یافته است، افزایش سرعت تأمین ارز در روزهای اخیر خود را در ثبت سفارش‌ها نشان می‌دهد. ‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه