English

معاون علمی رئیس جمهور:

کیفیت آب با تکنولوژی نانو حباب ۳ برابر افزایش می‌یابد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ابراز داشت: تکنولوژی نانو حباب، منجر به افزایش ۲ تا ۳ برابری کیفیت آب شده است.

کیفیت آب با تکنولوژی نانو حباب ۳ برابر افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری موج

، روح الله دهقانی فیروز آبادی در آئین رونمایی از فناوری نوین نانو حباب و بازدید از تصفیه خانه آب شهر ساوه اظهار کرد: بهبود کیفیت زندگی رضایتمندی تمامی مردم را به همراه دارد، از این رو رسانه‌ای شدن این دستاورد بسیار ضروری است تا مردم در جریان افتخارات فرزندان متخصص این مرز و بوم باشند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور افزود: تأثیرات قابل توجه اقتصاد دانش بنیان در تمامی حوزه‌های صنعت آب و فاضلاب ازن زنی، مدیریت شبکه‌های توزیع آب و فاضلاب، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها مشهود است.

دهقانی گفت: یکی از دغدغه‌های حوزه آب در کشور، تغذیه گرایی از سد است که به میزان قابل توجهی، طعم، بو و رنگ آب را در صنعت آب و فاضلاب افزایش می‌دهد که دستاورد جوانان توانمند امروز به ثمر نشست و این مهم بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به اینکه تکنولوژی نانو حباب، منجر به افزایش ۲ تا ۳ برابری کیفیت آب شده است، گفت: امید است با بهره گیری از ظرفیت و تخصص جوانان همچنین حمایت دولت، بتوانیم گام‌های مؤثری در تأمین و افزایش کیفیت آب شرب در سایر سدها نیز برداریم و دغدغه مردم در این خصوص رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه