English

این خبر سهام عدالت را جدی بگیرید

رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌ها سهام عدالت خبری جدید درباره جاماندگان سهام عدالت ارائه داده است.

این خبر سهام عدالت را جدی بگیرید
به گزارش خبرگزاری موج

، رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌ها سهام عدالت درباره اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گفت: در حال حاضر جاماندگان سهام عدالت شامل سه گروه هستند.

عسگر توکلی اعلام کرد که دولت سود سهام عدالت را از 70 هزار تومان به 500 تا 600 هزار تومان برای برخی از اقشار افزایش داده است و برخی از افراد حتی به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد. این سودها به صورت دو مرحله در سال واریز خواهند شد، به این معنی که پس از دریافت از شرکت‌های سرمایه‌پذیر، سود به تدریج پرداخت خواهد شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌ها بیان کرد که امیدوار است که این روند عدالت‌محور در خصوص جاماندگان نیز انجام شود و مردم در انتظار خبر خوش از سوی دولت هستند.

اطلاعاتی که رییس اتحادیه تعاونی‌ها سهام عدالت ارائه کرده است نشان می‌دهد که در حال حاضر یک حربه جدید توسط کلاهبرداران وجود دارد. طبق این گزارش، کلاهبرداران از طریق ارسال پیامک‌هایی که مبنی بر واریز سود سهام عدالت به برخی افراد است، تلاش می‌کنند اطلاعات شخصی را به دست آورده و از طریق دریافت کننده پیامک، خواستار ورود شماره ملی یا شماره حساب خود می‌شوند. اما به محض باز کردن لینک مربوطه، کلاهبرداران اقدام به برداشت وجوه از حساب افراد می‌کنند. برای جلوگیری از این نوع تقلبات، پیشنهاد می‌شود همواره مراقب بوده و هیچ گونه اطلاعات شخصی یا حساب بانکی خود را برای ارسال از طریق پیامک‌ها و لینک‌های شبیه‌سازی شده وارد نکنید. همچنین، از منابع رسمی و معتبر برای دریافت اطلاعات مربوط به سود سهام عدالت استفاده کنید.

عسگر توکلی اظهار کرد: متاسفانه موضوع کلاهبرداری به بهانه واریز سود سهام عدالت توسط افراد سودجو، هک کردن و برداشت از حساب برخی افراد هنوز ادامه دارد.

وی افزود: حربه جدید کلاهبرداران این است که پیامکی مبنی بر واریز سود سهام عدالت به برخی افراد ارسال می‌کنند. سپس از دریافت کننده پیامک می‌خواهند با باز کردن لینک، شماره ملی یا شماره حساب خود را برای واریز پول وارد کند که به محض باز کردن لینک، سودجویان از حساب افراد برداشت می‌کنند. از شهروندان درخواست می‌کنیم اصلا به این پیامک‌ها توجه نداشته باشند و خبرهای موثق را از طریق رسانه‌های رسمی و صدا و سیما پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه