English

وزارت اقتصاد:

حتماً فساد چای دبش اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست

وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام داشت که وزیر اقتصاد به مردم اطمینان داد که پول ارز دریافت شده و بازگشته است اما در عین حال تصریح کرد که حتماً فساد اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست.

حتماً فساد چای دبش اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست
به گزارش خبرگزاری موج

، وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به سو برداشت‌هایی که با تقطیع اظهارات وزیر اقتصاد درباره فساد چای دبش صورت گرفته، توضیح داد: دولت هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد ندارد و این موضوع به صراحت در سخنان وزیر اقتصاد بیان شده است.

همچنان که خاندوزی اعلام کرده است: «دولت بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کند، نمی‌خواهد روی فسادها سرپوش بگذارد و قرار نیست عده‌ای در حاشیه امن باشند.» بنابراین درباره فساد چای دبش هم بعیدترین برداشت، تقطیع سخنان وزیر و ادعای توجیه این فساد است.

وزیر اقتصاد به مردم اطمینان داد که پول ارز دریافت شده و بازگشته است اما در عین حال تصریح کرد که حتماً فساد اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست، همچنانکه پرونده به قوه قضائیه ارجاع شده و ان‌شاءالله قوه قضائیه رأی محکم و قطعی و اشد مجازات را صادر خواهد کرد.

با وجود اظهار نظر صریح وزیر اقتصاد، این سوءبرداشت‌ها با تحریف و تقطیع سخنان و ادعای توجیه فساد کاملاً غیر منطقی و نادرست است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه