English

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان خبر داد:

افزایش قیمت روغن موتور ممنوع!

بنا بر اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، هر‌گونه افزایش قیمت روغن موتور بدون اخذ مصوبات لازم غیرقانونی و از مصادیق بارز گرانفروشی است.

افزایش قیمت روغن موتور ممنوع!
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان این سازمان اعلام کرد که از آنجا که روغن موتور بنزینی و گازوئیلی از جمله اقلام مشمول قیمت گذاری تثبیتی است لذا هرگونه تغییر قیمت آن در صورت تصویب کارگروه و ستاد تنظم بازار عملیاتی می شود. 

تاکنون هیچ گونه مصوبه‌ای از ناحیه متولیان امر در این خصوص ابلاغ نشده است و اصولاً این سازمان و سایر دستگاه‌های ذیربط پیش از تصویب ، هیچ گونه جایگاهی مبنی بر موافقت با افزایش قیمت ندارند. لذا هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مصوبات لازم غیرقانونی و از مصادیق بارز گرانفروشی است و در صورت افزایش قیمت با واحدهای متخلف برخورد جدی صورت خواهد گرفت. 

همچنین کلیه واحدهای تولیدی مکلفند بدون وقفه و مطابق رویه قبل نسبت به عرضه مکفی روغن در بازار اقدام کنند.  ضمن اینکه فرآیند تولید و عرضه و میزان آن به صورت ویژه مورد رصد و پایش قرار گرفته و با هرگونه کاهش یا توقف عرضه و دپوی محصول بر اساس قوانین موجود برخورد تعزیری خواهد شد کلیه واحدهای تولیدی و توزیعی مکلفند بدون وقفه نسبت به تولید و عرضه این محصول اقدام کنند و هموطنان گرامی می توانند در صورت گران فروشی و دپوی محصول و عدم عرضه مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه