English

با حکم رئیس بنیاد مستضعفان؛

«عسگری‌آزاد» سرپرست بنیاد علوی شد

طی حکمی‌ از سوی رئیس بنیاد مستضعفان، عسگری‌آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بنیاد منصوب شد.

«عسگری‌آزاد» سرپرست بنیاد علوی شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین دهقان با صدور حکمی، محمود عسگری‌آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی را با حفظ سمت به سرپرستی این بنیاد منصوب کرد.

متن حکم دهقان به شرح زیر است:

«برادر عزیز جناب آقای دکتر محمود عسگری آزاد 

سلام علیکم

بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای، به استناد ماده یازدهم اساسنامه بنیاد علوی و به موجب این حکم، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست بنیاد علوی» منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.

حسین دهقان»

گفتنی است که محمود عسگری‌آزاد که هم اکنون عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان و رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی است، دارای مدرک دکترای مدیریت سیستم‌ها بوده و علاوه بر تدریس در دانشگاه علامه، سابقه دستیاری رئیس جمهور در دولت فعلی، معاونت وزارت رفاه و تامین اجتماعی، معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست هیئت مدیره بنیاد برکت و قائم مقامی سازمان امور اداری و استخدامی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه