English

وزیر کار:

تعهد اشتغالزایی امسال ۹۰ درصد محقق شده است

وزیرکار با اشاره به اینکه ۹۰درصد تعهد ایجاد اشتغال در سال جاری محقق شده است گفت:مطابق سامانه رصد تا به امروز بیش از ۹۷۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

تعهد اشتغالزایی امسال ۹۰ درصد محقق شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، مطابق آمار ارائه شده تعهد ایجاد اشتغال برای سال جاری یک میلیون و 88هزار شغل است که مطابق آمار ارائه شده از سوی معاون اشتغال وزارت کار از بین 937هزارشغل ثبت شده در سامانه رصد, حدود 674هزارشغل به صورت دقیق صحت سنجی شده اند و از تعهدات امسال به صورت قطعی انجام شده است.

سید صولت مرتضوی , وزیرکار درباره جزئیات آمار اشتغالزایی گفت: طراحی و راه‌اندازی سامانه‌های جامع اطلاعات بازار کار در آینده نزدیک بخش عمده‌ای از نیازهای داده‌محور اشتغال کشور را مرتفع خواهد کرد.

وی افزود: با داشتن اطلاعات جامع و دقیق می‌توان به برنامه‌ریزی مناسب و نظارت دقیق و اثرگذار در حوزه اشتغال کشور دست پیدا کرد. با گذشت9 ماه از سال 1402میزان ایجاد اشتغال روند مناسبی را طی می‌کند و تا امروز بیش از 970هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر نزدیک به 90 درصد از تعهد ایجاد اشغال سالانه یک میلیون نفر دولت سیزدهم در سال 1402محقق شده است.

وزیر کار از صحت‌سنجی 71درصدی ایجاد اشتغال براساس سامانه رصد اشتغال خبر داد و گفت: همه مدیران‌کل استانی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه اجرایی اشتغال‌آفرین در جذب تسهیلات تبصره 18اهتمام ویژه‌ای انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه