English

وزیر نیرو:

۲۹ طرح در بخش‌های برق‌رسانی، آبرسانی و فاضلاب امروز افتتاح می‌شود

وزیر نیرو گفت: امروز 29 طرح در بخش‌های برق‌رسانی، آبرسانی و فاضلاب با سرمایه‌گذاری 5 هزار و 900 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد. این طرح ها شامل 9 طرح در بخش آب فاضلاب و 20طرح در بخش برق رسانی است.

۲۹ طرح در بخش‌های برق‌رسانی، آبرسانی و فاضلاب امروز افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، علی‌اکبر محرابیان در مراسم افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی، آبرسانی و فاضلاب در استان گلستان اظهارکرد: در سفر اول 11 پروژه مصوب در حوزه آب و فاضلاب داشتیم که 7 پروژه به طور کامل اجرا شد و بقیه طرح ها نیز طبق زمانبندی قبلی در حال اجرا است.

وزیر نیرو گفت: امروز 29 طرح در بخش‌های برق‌رسانی، آبرسانی و فاضلاب با سرمایه‌گذاری 5 هزار و 900 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد. این طرح ها شامل 9 طرح در بخش آب  فاضلاب و 20طرح در بخش برق رسانی است.

وی افزود: شبکه آبیاری و زهکشی سد قره سو و زرین گل در 4 هزار هکتار امروز به بهره برداری رسید تا راندمان آبیاری در بخش کشاورزی را از 30 درصد به 70 درصد افزایش دهیم.

محرابیان افزود: همچنین امروز اجرای شبکه ابیاری و زهکشی 3 هزار هکتار دیگر از این پروژه نیز آغاز شد و امیدواریم این پروژه با سرعت تکمیل و تحویل مردم علی آبادکتول شود.

وی به آغلاز عملیات واحد بخار نیروگاه علی آبادکتول اشاره کرد و گفت: اجرای سه واحد بخار از 6 واحد گاز نیروگاه، آغاز شد و با این پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه علی ابادکتول انجام و راندمان نیروگاه از 33 درصد به 51 درصد افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه