English

رصدخانه برق و انرژی و مرکز راهبری هوشمند تهران راه‌اندازی می‌شود

فرماندار تهران گفت: راه اندازی رصد خانه برق و انرژی تهران در پایدار بودن برق پایتخت تحول بزرگی ایجاد کرده و در تأمین برق شهروندان پایتخت نشین نقش مهمی دارد.

رصدخانه برق و انرژی و مرکز راهبری هوشمند تهران راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از استانداری تهران، احمد قیومی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مرکز رصدخانه شبکه برق و انرژی و مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکین شهر تهران، بیان کرد: اقدامات انجام شده توسط متخصصان این شرکت علاوه بر جلب رضایت مردمی، بار بزرگی را نیز از دوش بخش نیروگاهی کشور برداشته و تاثیری ارزنده در مدیریت عرضه و تقاضای انرژی داشته است.

فرماندار تهران خلق ایده و طراحی، اجرا و بهره برداری از این مرکز را برخاسته از روحیه انقلابی و جهادی حاکم بر این مجموعه دانست و افزود: راه اندازی این دو مرکز بر پایه بهره وری از فناوری های دانش بنیان بوده و افتخاری در حوزه خدمت رسانی در صنعت برق به عنوان صنعتی زیربنایی در تامین امنیت و رضایت شهروندی محسوب می شود و امید داریم شاهد تسری اقداماتی از این دست در سایر شهرهای کشور نیز باشیم.

وی در ادامه ایران را مهد علم و فناوری و خلاقیت دانست و با تصریح بر موفقیت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در گام گذاری در مسیر رشد و تعالی و پرهیز از رویکرد های یکنواخت در خدمت رسانی از اقدامات ارزنده انجام شده توسط مدیرعامل، متخصصان و کارکنان این شرکت به منظور ارائه خدمات شایسته به هموطنان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه