English

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی:

تولیدات دام و طیور تخصصی شده / ایران در این حوزه از جهان عقب نیست

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: وظیفه حاکمیت، سیاست‌گذاری درست، برنامه‌ریزی دقیق و پشتیبانی از فعالیت‌های تولید است و مسئولیت تشکل‌ها ایجاد بستری مناسب و امن برای فعالان صنعتی است.

 تولیدات دام و طیور تخصصی شده / ایران در این حوزه از جهان عقب نیست
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی اظهار کرد: طبق گزارش‌ها آمریکا، چین، برزیل، هند، مکزیک و اسپانیا ۶۵ درصد خوراک دام، طیور و آبزیان را تولید و تامین می‌کنند؛ بنابراین بیشترین مصرف خوراک مربوط به تولید جوجه گوشتی، جوجه تخم‌گذار و دام است.

علی ابراهیمی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی تأمین‌کننده امنیت غذایی است، افزود: مدتی است ملزم به ارتقای بهره‌وری شده و در این راستا نخست بحث مکانیزاسیون مطرح شد و بعد موضوع اصلاح نژاد سر زبان‌ها افتاد.

به‌گفته وی تولیدات در بخش دام و طیور تخصصی شده و ایران در این حوزه از جهان عقب نیست.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ادامه داد: وظیفه حاکمیت سیاست‌گذاری درست، برنامه‌ریزی دقیق و پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدی و مسئولیت تشکل‌ها ایجاد بستری مناسب و امن برای فعالان صنعتی است، اما برخی ذرت‌های دورریز  به‌عنوان مصرف کارخانه برای کارخانجات تولید خوراک دام و طیور ارسال می‌شود. در صورتی که باید از چرخه مصرف خارج و به کارخانجات خوراک دام ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، هشتمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی خوراک دام، طیور و آبزیان از ۲۳ تا ۲۶ آبان به مدت ۴ روز در محل بوستان گفت‌وگو برپا بوده و پذیرای علاقه‌مندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه