English

۳۱ دستگاه موتور هواپیمای تعمیر شده به چرخه عملیات بازگشت

دولت با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان و به‌کارگیری توان متخصصان ایرانی، ۳۱ دستگاه موتور هواپیمای تعمیر شده را به چرخه عملیات بازگرداند.

۳۱ دستگاه موتور هواپیمای تعمیر شده به چرخه عملیات بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج، از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، برخلاف تحریم ‌های ناعادلانه و با وجود این‌که صنعت هوانوردی پیشانی تحریم است، اقدامات متعددی در حوزه حمل و نقل هوایی صورت گرفت.

بر اساس گزارش دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی ، تکمیل و بهره‌برداری توسعه ترمینال و اپرون فرودگاهی به میزان بیش از ۴۹ هزار متر مربع انجام شد.

در این راستا بهره‌برداری از ترمینال و ساختمان جنبی فرودگاه گناباد مجموعاً به مساحت ۲ هزار و ۵۰ متر مربع، توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند به مساحت ۴ هزار و ۱۳۵ متر مربع، تکمیل ترمینال جدید فرودگاه سمنان به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع، ترمینال بین‌المللی فرودگاه ایلام به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع، توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد به میزان ۱۳ هزار متر مربع و توسعه اپرون فرودگاه بندرعباس به مساحت ۲۲ هزار متر مربع صورت گرفت.

همچنین با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان و به‌کارگیری توان متخصصان ایرانی، ۳۱ دستگاه موتور هواپیما تعمیر شد و ۳ فروند هواپیمای ATR و یک فروند هواپیمای A۳۱۹ به چرخه عملیاتی بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه