English

صنعت دام و طیور رکورددار سرمایه‌گذاری در کشور است

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنعت دام و طیور رکورددار سرمایه‌گذاری در کشور است و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در این صنعت به کار گرفته شده است.

صنعت دام و طیور رکورددار سرمایه‌گذاری در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین دماوندی‌نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیست و دومین نمایشگاه تخصصی دام و طیور در تهران در حال برگزاری است، نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته با وجود تلاقی با دهه اول محرم، استقبال خوبی را هم در داخل و هم در عرصه بین‌المللی داشته است.

وی افزود: حدود ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

دماوندی‌نژاد تصریح کرد: صنعت دام و طیور رکورددار سرمایه‌گذاری در کشور است و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه اعم از واحدهای تولیدی، کارخانه‌های دام و طیور، شرکت‌های تولید مکمل و واکسن و صنایع مرتبط با دام و طیور در این صنعت به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اعمال تحریم‌ها در این سال‌ها، انتظاری برای برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور با این وسعت وجود نداشت اما بخش خصوصی نشان داد بیش از انتظار توانمند است.

معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: ۱۰۰ درصد صنعت دام و طیور کشور توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و هر مقدار مشکل در بخش داشته باشیم تولیدکنندگان با تلاش و بهره‌گیری از تکنولوژی و دانش روز، کشور را بی‌نیاز خواهند کرد.

وی افزود: تولیدکنندگان با همت و توان بالا پای سفره مردم ایران ایستاده‌اند و از امنیت غذایی کشور دفاع می‌کنند.

گفتنی است؛ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته از اول تا ۴ مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه