English

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی در گفتگو با خبرگزاری موج:

پارکینگ تاکسی های اینترنتی جزئی از پایانه شماره یک فرودگاه امام / ساماندهی تاکسی ها خواسته مسافران فرودگاه

سعید چلندری گفت: در حال حاضر محدودیتی برای تاکسی های اینترنتی در فرودگاه امام وجود ندارد و محدوده ای که برای آنها تعیین شده جزئی از پایانه شماره یک فرودگاه امام خواهد بود که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پارکینگ تاکسی های اینترنتی جزئی از پایانه شماره یک فرودگاه امام / ساماندهی تاکسی ها خواسته مسافران فرودگاه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج چندی پیش خبرهای زیای درباره محدودیت ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگام امام مطرح شد مبنی بر اینکه تاکسی های اینترنتی باید در فاصله 800 متری از فرودگاه امام توقف کنند.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی در گفتگو با خبرگزاری موج به شائبه های موجود اینگونه پاسخ داد: این خبر با شیطنت رسانه ای منتشر شده است، زیرا هدف ما این بود که ورود تاکسی ها به فرودگاه امام ساماندهی شود، چراکه پیش از این تاکسی های اینترنتی مجبور بودند در پارکینگ ها توقف کنند و هزینه پرداخت کنند اما در شرایط کنونی ما برای آنها پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته ایم که نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشند.

سعید چلندری افزود: ساماندهی تاکسی های اینترنتی برای فرودگاه امام اهمیت بالایی دارد زیرا پیش از این برخی از مسافران نسبت به چینج کردن ارز توسط راننده گلایه مند بودند و اکثر معتقد بودند که کلاه سر آنها گذاشته اند، به همین دلیل ما با مدیران شرکت تاکسی های اینترنتی تماس گرفتیم و جلساتی را برگزار کردیم که این تاکسی ها ساماندهی شوند تا مشخص شود چه تاکسی های در فرودگام امام مسافر جابه جا می کنند و اطلاعات آنها را در اختیار داشته باشیم.

او تصریح کرد: در گام نخست برنامه ما تعیین محدوده پارکینگ مشخص برای آنها بودیم، در واقع محدودیتی برای تاکسی های اینترنتی در فرودگاه امام وجود ندارد و محدوده ای که برای آنها تعیین شده جزئی از پایانه شماره یک فرودگاه امام خواهد بود که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و موقعیت آن به گونه ای خواهد بود که کاملا جلوی خروجی پایانه است و به راحتی مسافران می توانند به این تاکسی ها دسترسی داشته باشند.

او افزود: گام دوم به دنبال ثبت اطلاعات راننده ها هستیم تا آسایش بیشتری برای مسافران فراهم شود، بر همین منوال هفته آینده جلسه ای با مدیران تاکسی های اینترنتی داریم تا بتوانیم در این مسیر قدم برداریم.

 

کرایه-تاکسی-اینترنتی-2

 

حاشیه های حمل و نقل فرودگاه امام

پبش از این خبرها و شایعه ها حول این محور بود که فرودگاه امام به دنبال ایجاد انحصار در حمل و نقل فرودگاه است و سیداکبر حسینی موخر، بازرس کل امور راه و شهرسازی در واکنش به اتفاقاتی که رخ داده، تاکید کرده است «جابجایی مسافران فرودگاه امام از طریق شرکت‌هایی نظیر سیر و سفر، رویال سفر و … و با استفاده از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی و مسافربران شخصی صورت می گیرد که اخیراً براساس تصمیم اتخاذ شده در آن شرکت، ورود تاکسی‌های اینترنتی نظیر تپسی و اسنپ به بهانه حفظ امنیت و ایمنی مسافران به محدوده فرودگاه ممنوع شده است.

اتخاذ این تصمیم باعث ایجاد انحصـار، کاهش ظرفیت حمل مسافران از فرودگاه و به تبع آن افزایش شدید کرایه حمل و نقل توسط شرکت‌های مزبور و نارضایتی مسافران شده است. از این رو به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از نارضایتی عمومی و در اجرای بند (ج) ماده (۱۱) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، این سازمان به موضوع ورود و طی نامه‌ای خطاب به سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم تاکید کرده است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه