English

مدیر بیمه های زندگی بیمه پارسیان به خبرگزاری موج پاسخ داد؛

طرح بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان در در واقع نسخه بهبود یافته بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری (محصول قبلی) شرکت بیمه پارسیان با ویژگی ها و مزایای متعدد است.

طرح بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

کامران فرهاد سرشت مدیر بیمه های زندگی بیمه پارسیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج در خصوص "بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان" توضیحاتی را ارائه داد.

وی با بیان اینکه بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان در در واقع نسخه بهبود یافته بیمه­ نامه عمر و سرمایه­ گذاری (محصول قبلی) شرکت بیمه پارسیان می باشد گفت: با ارتقا برخی از پوشش های بیمه ای موجود و نیز افزودن پوشش های بیمه ای جدید، همچنین بهبود بخش اندوخته ای بیمه نامه، این بیمه به عنوان یکی از کاملترین محصولات در زمینه بیمه های زندگی به بازار ارائه شده است.

مدیر بیمه های زندگی بیمه پارسیان درخصوص بازار هدف این بیمه نامه می گوید: باتوجه به نوع پوشش های بیمه ه­ای طراحی شده برای این محصول، بازار بالقوه متقاضیان آن همانند بیمه ­نامه عمر و سرمایه ­گذاری می­ باشد، ضمن آن که باتوجه به تنوع بیشتر پوشش های بیمه ه­ای قابل ارائه، بهبود اندوخته بیمه­ نامه می­ توان توانایی رقابت ­پذیری و نفوذ بیشتر در بازار را برای این محصول متصور بود.

سرشت درخصوص مهمترین ویژگی ها و مزایای این بیمه نامه برای بیمه گزاران بیان کرد: با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته از بازار بیمه های زندگی کشور و با توجه به محدودیت های محصول عمروسرمایه گذاری، در طرح جامع آرامش زندگی، برای جلب رضایت بیمه گزاران محترم، مزایایی همچون بهبود اندوخته ریاضی بیمه نامه، پرداخت سرمایه در صورت بروز بیش از 30 نوع بیماری مختلف (در قالب پوشش امراض خاص)، ارائه پوشش های جدید مربوط به بیمه گزار بیمه نامه در صورت از کارافتادگی یا فوت به هر علت وی، امکان کاهش اثرات منفی تورم با افزایش حق بیمه به صورت سالیانه تا سقف 50 درصد و بهبود وضعیت پوشش های قدیم بیمه نامه برنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی درخصوص تفاوت بیمه جامع آرامش زندگی با بیمه عمر و سرمایه گذاری مطرح کرد: بیمه های عمر و سرمایه گذاری سابقه ای بالغ بر 15 سال در بازار بیمه ای ایران دارند که به دلایل متعدد منجمله انعطاف پذیری و ... مورد استقبال شرکت های بیمه ای و نیز مشتریان بالقوه بیمه های زندگی قرار گرفته است. بیمه نامه "جامع آرامش زندگی پارسیان" نیز برگرفته از همین بیمه نامه بوده که در طراحی آن علاوه بر پوشش های موجود بیمه نامه عمروسرمایه گذاری فعلی، متناسب با نیاز بازار، برخی پوشش های بیمه ای جدید نیز به آن افزوده شده است.

مدیر بیمه های زندگی پارسیان در پاسخ به این پرسش که آیا سرمایه پوشش های بیمه ای نیز در این طرح افزایش یافته است؟ خاطر نشان کرد: براساس بازنگری های صورت گرفته، سرمایه و تعداد موارد تحت پوشش در برخی از پوشش های بیمه ای در بیمه جامع آرامش زندگی تغییر یافته است، از جمله، افزایش تعداد بیماری های تحت پوشش در قالب پوشش امراض خاص این بیمه نامه، که در صورت بروز بیش از 30 بیماری مختلف، سرمایه تعیین شده در بیمه نامه (متناسب با تعدیلات سالانه) بطور کامل به بیمه شده پرداخت خواهد شد، ضمن اینکه حداکثر سرمایه پوشش امراض خاص، هزینه پزشکی در اثر حادثه، مقرری روزانه بستری شدن در مراکز درمانی در اثر حادثه بطور قابل توجهی افزایش یافته است. همچنین در بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان، سرمایه پوشش های فوت به هر علت و فوت در اثر حادثه از بدو تولد نیز افزایش یافته است.

سرشت با اشاره به برنامه های بیمه پارسیان در جهت پیشبرد فروش این طرح جدید اذعان داشت: برنامه ریزی های متنوعی که بیشتر مبتنی بر جلب رضایت بیمه گزاران و بیمه شدگان می باشد برای این بیمه نامه در نظر گرفته شده اند تا موجبات این جلب رضایت به خوبی فراهم گردد بطور مثال: جشنواره ای تحت عنوان جشنواره آرامش زندگی با رویکرد مشتریان بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان در مهرماه سال جاری برگزار، و در پایان جشنواره به سی نفر از بیمه گزاران این بیمه نامه به قید قرعه بیمه نامه درمان تکمیلی به صورت انفرادی و رایگان اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه