English

وزیر جهاد کشاورزی:

"قیمت گندم" در شورای اقتصاد تعیین و بررسی می شود

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد موضوع قیمت گذاری گندم در شورای اقتصاد مطرح می شود و دبیرخانه این شورا که بر عهده سازمان برنامه و بودجه است هر چه زودتر جلسه قیمت گذاری را برگزار خواهد کرد.

"قیمت گندم" در شورای اقتصاد تعیین و بررسی می شود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، درباره انتقادات درباره عدم قیمت گذاری گندم، گفت: این موضوع باید در شورای اقتصاد پیگیری شود و من نیز امیدوارم که دبیرخانه این شورا که بر عهده سازمان برنامه و بودجه است هر چه‌ سریع‌تر در این باره تشکیل جلسه داده و موضوع مطرح و به تصویب برسد.

وی با اشاره به تاکید معاون اول رییس جمهوری مبنی بر لزوم برگزاری جلسه  شورای رقابت برای تعیین قیمت گذاری گندم، ظرف یک هفته‌، گفت‌: بر اساس نامه نگاری هایی که ما با معاون اول رییس جمهوری داشته ایم ایشان یکی، دو هفته‌ گذشته به سازمان برنامه در این زمینه ابلاغیه‌ای صادر کردند تا ظرف یک هفته‌ تکلیف قیمت گذاری گندم مشخص شود.

وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به پرسشی درباره قیمت پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی برای گندم با امتناع از بیان قیمت پیشنهادی این وزارتخانه، گفت: وزارت جهاد کشاورزی موظف است تا در ارتباط با کشت‌های پاییزه پیشنهادات خود را تقدیم به شورای اقتصاد کند و دبیر خانه شورا نیز قیمت ها را بررسی و در جلسه مربوطه ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه