English

رونمایی از سرویسی جدید در حوزه تاکسی های آنلاین؛

سامانه درخواست خودروی ماکسیم تنها سامانه خودرو بدون نیاز به اینترنت

1611 خدمتی تازه در حوزه سامانه های درخواست خودرو است که میتوان با شماره گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماکسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد.

سامانه درخواست خودروی ماکسیم تنها سامانه خودرو بدون نیاز به اینترنت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ماکسیم،  نشست خبری سامانه درخواست خودروی ماکسیم صبح دیروز در هتل اسپیناس با حضور نمایندگانی از اتاق اصناف، اتحادیه کسب و کارهای مجازی و نیز مدیران ایرانی و روسی این شرکت با موضوع رونمایی از مرکز تماس این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «ایلیا بانی شف»، مدیر منطقه ای ایران ماکسیم با اشاره به واقعه تروریستی اهواز و تسلیت به مردم ایران گفت: «برخی از ما درباره دلیل وجود شرکت های روسی در ایران می پرسند. در جواب به این سوال باید گفت نباید یک کسب و کار شفاف را به مسائل سیاسی ربط داد. ایران کشور بزرگ و ثروتمندی است و در مسائل تکنولوژی نیز در حال پیشرفت است. این موضوع جاذبه بالایی برای ما برای حضور در این بازار توسعه را دارد. ما نیز می خواهیم در این بازار کسب‌وکار خودمان را داشته باشیم.»

مدیر منطقه ای ماکسیم ایران در ادامه صحبتهایش، تاکید کرد که ماکسیم را اسیر و در بند نرخ دلار نمی‌داند. وی پیرامون جایگاه ماکسیم در بازار روسیه گفت : « سامانه حمل و نقل ماکسیم یکی از بزرگترین موسسات IT در روسیه را دارا می باشد که کسب و کاری پیچیده همچون سامانه حمل و نقل آنلاین را در کشورهای مختلف راه اندازی کرده و تصمیم ورود به مارکت ایران را گرفته است. مجموعه ما به جهانیان ثابت کرده که می‌توان در ایران کسب‌وکاری مدرن راه انداخت و آن را با ثبات ادامه داد.»

ماکسیم

اسنپ و تپسی برای ما تهدید نیستند

وی با اشاره به اینکه رقابت با بازیگران بزرگ دیگر این حوزه در ایران همانند اسنپ و تپسی برای ما نه یک تهدید بلکه فرصت است چرا که باور دارد که این رقابت‌ها باعث پیشرفت کار و حوزه فعالیت آنها می‌شود خاطرنشان کرد: «ما در روسیه با ده‌ها رقیب دیگر و در کشورهای دیگر در کنار رقبای بسیار بزرگتری فعالیت می‌کنیم و تصور می‌کنم این بیشتر یک نوع همکاری است تا رقابت. مصرف کننده نهایی تصمیم می‌گیرد که در نهایت از کدام سرویس استفاده کند و ما باید به کیفیت خوب سرویس خود فکر کنیم و نه چیز دیگر.»

در ادامه ی این نشست خبری «آرمین کریمی» مدیر توسعه ماکسیم اعلام کرد که شرکت ماکسیم از سال 2014 به بعد به فعالیت‌های برون مرزی خود روی آورد و اولین سفر موفقیت آمیز خود را 24 مورخ  مهرماه 96  در تهران انجام داد. او می‌گوید ماکسیم پس از تهران به شهرهای باجمعیت بالای 1 میلیون نفر رفتند و بعد هم به شهرهای با جمعیت صدهزار نفر ورود پیدا کردند. کریمی در ادامه اظهار داشت: «امروزه با فعالیت در 60 شهر ایران، بزرگترین تاکسی آنلاین از حیث وسعت فعالیت در کشور محسوب می‌شوند.وی همچنین به دستاورد بزرگ این شرکت یعنی یک میلیارد سفارش انجام شده در دنیا اشاره کرد و گفت با وجود آنکه هدف این شرکت در فاز اول حضورش در ایران، گسترش شهرهای تحت پوشش بوده است، در طول یک سال فعالیت موفق به انجام صدهزار سفارش شده است.»

مدیر توسعه بازار این شرکت هدف از برگزاری این نشست را معرفی سرویس جدید 1611عنوان کرد و گفت : «سامانه ماکسیم این امکان را فراهم می کند تا ارتباط راحت تر و بهتری بین مشتری و راننده به وجود بیاید و مشکلات مسافر و راننده حین سفر به آسانی برطرف شود. ما پیوسته در حال گسترش هستیم و روز به روز خدمات خود را بیشتر خواهیم کرد. سامانه مرکز تماس ما افق‌های بلندی پیش رو دارد و قصد داریم که با کمک این مرکز بتوانیم به درخواست تمامی مشتریان پاسخ دهیم.»

1611 خدمتی تازه از سامانه درخواست خودرو ماکسیم است که میتوان با شماره گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماکسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد. از جمله خدمات ارائه شده در این سرویس می توان به امکان رزرو خودرو برای ساعت و روز دلخواه، مشخص بودن هزینه سفارش پیش از آغاز سفر، پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته از طریق پیامک و تماس تلفنی، امکان ثبت سفارش از طریق شماره 1611 در هر ساعت از شبانه روز، ثبت درخواست‌های تکمیلی همچون نیاز به صندلی کودک در خودرو، همراه داشتن بار و... و نیز امکان افزودن مقصدهای دوم، سوم و ... اشاره کرد. ارائه این خدمات، موجب تمایز سرویس درخواست خودروی آفلاین ماکسیم با دیگر سرویس‌های تاکسی بی‌سیم در ایران شده است.

سرویس جدید ماکسیم به مسافران کمک میکند هنگامی که از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده نمی کنند و یا امکان اتصال تلفن همراه به اینترنت وجود ندارد، از خدمات سامانه درخواست خودروی ماکسیم استفاده کنند. گفتنی است مراحل رد یا قبول درخواست مسافر، هرلحظه از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به اطلاع مسافر می‌رسد و پس از تعیین راننده و پذیرش سفارش توسط وی، اطلاعات راننده شامل نام و نام خانوادگی، شماره پلاک خودرو، رنگ و مدل آن، زمان رسیدن راننده به مشتری و نیز هزینه سفر توسط اپراتور به مسافر اعلام می شود.

گفتنی است، در انتهای نشست نیز بانی شف در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون امنیت اطلاعات کاربران گفت : « اپلیکیشن های مختلف برای رفع نیاز مشتری و سرعت بخشیدن به درخواست مشتریانشان از سیستم GPS استفاده می کنند. پس از موافقت مسافر و مشتری و ثبت درخواست، از موقعیت GPS گوشی مشتریان خدمات ارایه می شود.» به گفته وی، ما از ابتدای فعالیت مان در ایران همکاری نزدیکی با پلیس فتا و نیروی انتظامی آغاز کرده ایم و در صورت نیاز اطلاعات و مسایل امنیتی را در اختیار این نهادها قرار می دهیم از اینرو اطلاعات به روی سرورهای ایرانی ذخیره و مسایل امنیتی کاملا رعایت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • س.ن

    خیلی دیر خودرو میفرستند یاهم اصلا نمیفرستند

  • امیر نظری

    کلا 4 تا خودرو داره بنده خدا، اونم خودشون هستند :))

    • مهدی

      دقیقا همین 3 تا ماشین و دارن فک کنم
      بعد ادعاشونم اینه اسنپ و تپسی تهدید ما نیستند؛
      آخه مرد مومن تو برس به یه جایی که یکم دیده شی بعد بگو اسنپ و تپ سی والا

  • نسیم

    مدیونید فکر کنید اصلا ماشین دارند، بالغ بر 22 دقیقه فقط درخواست میدادم، البته مقصر خودمم، برای یک کد تخفیف معطل شدم :(، اصلا قابل رقابت با اسنپ و تپسی نیستند اینها! هرچند میدونم منتشر نمیکنید.

  • ناشناس

    ماشین

  • غلام

    سلام این برنامه شما وصل نمیشه

  • ناشناس

    من الان یه ساعته درخواست خودرو دادم ولی خودرویی نیس واقعا برنامه مضخرف و فوق العاده بد و چرتیه

  • موسی سواری زاده

    سلام لطف کنید بگید من چجوری اون پول رو به حسابم برگردونم که شارژ کردم ماکسیم رو ؟؟

    • ناشناس

      سلام گزینه ای به نام انتقال از حساب کاربری به حساب بانکی هست از اونجا اقدام کن

    • پریدار

      ازکجابایدبزنم تا برم توحساب کاربری ک بتونم هزینه ای ک شارژ کردم برگردونم ب حساب خودم

  • موسی

    اصلا خوب نیییییییست اصلااااااا

  • فرزاد عامری سیاهوئی

    ثبت نام ماکسیم

  • ناشناس

    خوبه جدیدا خیلی پیشرفت کرده مخصوصا محوطه فرودگاه

  • نیما

    انصافا اینها نه خودرو کافی دارن، نه پاسخگویی مناسب دارن نه ...

  • bahar

    واقعا واقعا واقعا راست میگه تهدید نیستن تپ سی و اسنپ،چون برنامه ماکسیم خودش ثابت کرد مزخرف و چرت،الافیه،100بار درخواست میدی 1 نفر راننده نیست که بپذیره، جم کنش بابا خودتو مسخره کردی.

  • ناشناس

    سلام برچسب پشت شیشه ماشین رو چطوری پاک کنیم

  • mehdi

    سلام من ی راننده ماکسیمم متاسفانه یک برنامه کندی در خصوص پیدا کردن مسافر و حتی گاها عدم دسترسی به مسافر میباشد قیمتشم مناسب نیست اکثر مسافر ها دلشون از نحوه ارسال ماشین ماکسیم خونه لطفا برنامه رو مثل اسنپ کنید که اگه راننده صفحه گوشیش خاموش شد اعلام بشه که مسافر هم معطل نمونه

  • رضا

    با سلام به نظر من خیلی هم خوبه اول هر کاری یکسری نقایصی هست ولی مطمئناً بهتر خواهد شد توی شهرستانها که خوب داره جا میافته

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه