English

مدیر دفتر تپ سی در مشهد:

قیمت گذاری در تاکسی های آنلاین لحظه ای است

مدیر شعبه تپ سی مشهد گفت: تپ سی اولین شرکت تاکسی آنلاین است که سامانه برخط هویت سفیران و رانندگان را با همکاری پلیس امنیت و پیشگیری نیروی انتظامی راه اندازی کرده است.

قیمت گذاری در تاکسی های آنلاین لحظه ای است

به گزارش خبرگزاری موج، افشین بزرگ نیا در گفتگو با خبرنگار موج اظهار کرد: در گذشته برای تایید صلاحیت رانندگان، فقط موضوع عدم دارا بودن سابقه سوء پیشنیه مطرح بود، اما در هفته های اخیر، با استفاده از سیستم آنلاین برخط ناجا، احراز صلاحیت سفیران تپ سی شامل شناسامه امنیتی و اخلاقی نیز بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بسیار زیاد امنیت مسافران، تپ سی پیشگام در افزایش امنیت مسافران از طریق نظارت پلیس بر اطلاعات تمامی سفیران فعال در تپ سی است. بنحوی که تا پیش از این برای تایید رانندگان و سفیران ، فقط دریافت گواهی عدم سوء پیشنیه مطرح بود که رانندگان پرونده امنیتی و دعاوی حقوقی نداشته باشند اما پس از اجرای این طرح برخط، اطلاعات کلیه رانندگان فعلی و رانندگانی که ازین پس جذب تپ سی می شوند، توسط ناجا و پلیس فتا رصد می شوند و در واقع  امنیت مسافران تپ سی افزایش پیدا کرد.

بزرگ نیا این طرح آنلاین را قدم  بزرگی  برای  تاکسی های  آنلاین  برشمرد و گفت: دراین طرح علاوه بر اینکه ما می توانیم 24 ساعت به شکل آنلاین، رانندگان و سفیران خود را رصد کنیم، پلیس ناجا نیز ناظر بر فعالیت های سفیران و مسافران است و از این طریق امنیت سفرهای مسافران تپ سی به میزان زیادی افزایش یافته است.

همچنین با تلاش تیم فنی تپ سی، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، تمامی سفرها به شکل هوشمند توسط سیستم رصد می شوند و در صورت انحراف راننده از مسیر مشخص شده بلافاصله واحد امنیت تپ سی مطلع شده و وارد عمل خواهند شد.

علاوه بر این جهت افزایش امنیت مسافران در بروزرسانی های جدید، دکمه SOS در اپلیکیشن اضافه خواهد شد که مسافر با فشردن این دکمه مستقیما واحد امنیت تپ سی و در صورت نیاز پلیس را از موقعیت و وضعیت اضطراری خود آگاه می سازد.

وی درادامه از طرح "قیمت گذاری پویا" تاکسی آنلاین تپ سی خبرداد و افزود: در این روش، قیمت گذاری لحظه ای است و ثابت نیست و در واقع قیمت سفرها با استفاده از یک الگوریتم هوشمند براساس پارامترهای کلیدی از جمله مسافت دقیق، ترافیک لحظه ای شهر و میزان تقاضا در مقصد و به شکل هدفمند مشخص و قیمت گذاری می شود .

مدیر تپ سی مشهد با بیان اینکه  این طرح، رفتارکاربران  تپ سی را تغییر می دهد گفت: در این طرح با توجه به تغییر قیمت سفرها در ساعت های پردرخواست، به مرور شهروندان سفرهای خود را مدیریت می کنند تا سفرهای غیرضروری را در زمان هایی که ترافیک کمتری در شهر حاکم است، به انجام برسانند که این طرح علاوه بر کاهش هزینه های خانوار به مرور باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا در شهر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح قیمت گذاری پویا، به غیراز کم شدن بار ترافیکی، سفیر پس از رسیدن به مقصد، خالی برنخواهد گشت چون با استفاده از این سیستم تقاضا در تمام مناطق شهر افزایش می یابد.

بزرگ نیا خدمات تاکسی آنلاین را بیزینسی پویا برشمرد و گفت:عوامل مختلفی در قیمت گذاری خدمات تاکسی آنلاین تپ سی درنظر گرفته می شود تا قیمت سفرها برای هر دو گروه مسافران و سفیران منطقی باشد.

وی در ادامه به فیلتر تایید صلاحیت رانندگان و سفیران تپ سی اشاره کرد  و افزود: مرحله اول پس از دریافت عدم سوء پیشینه سفیران تپ سی، تطبیق مدارک شناسایی و مدارک خودرو انجام می شود و پس از این مرحله و شروع به کار سفیر، بازرسی نامحسوس و ثابت سفیران تپ سی است که درحین سفر، سفیران تپ سی را از لحاظ اخلاق حرفه ای و نوع خدمات دهی به مشتریان تپ سی رصد می کنند.

وی گفت: در واقع با اجرای طرح های اینچنینی خطای رانندگان و سفیران تپ سی را به حداقل می رسانیم و سفیران خود را به اولویت دهی به حقوق شهروندی و حقوق مسافر، تشویق می کنیم.

بزرگ نیا درپایان از20 هزار سفیر تپ سی خبرداد و گفت: دو هزار نفر از این سفیران، بانوان هستند و ما تا امروز600 هزار مشتری درمشهد داریم که از خدمات تاکسی آنلاین تپ سی استفاده می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه