English

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

سهام عدالت به زودی تعیین تکلیف می شود/سود سهام عدالت مشمولان واریز شد

جعفر سبحانی گفت: سود سهام عدالت برای مشمولان در مرحله اول و دوم که بین 70 تا 150 هزار تومان بود واریز شده و مرحله سود آزادسازی سهام عدالت به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

سهام عدالت به زودی تعیین تکلیف می شود/سود سهام عدالت مشمولان واریز شد

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرگزاری موج با اشاره به اینکه مشکلات در تمام ارکان اقتصادی کشور به وجود آمده است گفت: سازمان خصوصی سازی نیز بخشی از ارکان کشور است و مستثنی از سایر بخش ها نیست.

جعفر سبحانی با نگاهی به چگونگی پرداخت های سهام عدالت اظهار کرد: در فاز نخست پرداخت ها به همه مشمولان صورت حساب داده خواهد شد که بر مبنای آن مشخص می شود که در مدت ده سال گذشته چه میزان سود برای آن ها در نظر گرفته شده و از طریق شرکت ها به حساب خزانه واریز شده است.

او با اشاره به اینکه قرار بود که سهمی به میزان یک میلیون تومان از این شرکت ها برای سهام داران تخصیص داده شود، افزود: بر مبنای این تصمیم باید به ازای یک میلیون تومان، سودی را به خزانه واریز کنند. این موضوع  شامل 532 هزار تومان بود که مشمولان می توانستند این سود را تا سقف 1 میلیون تومان افزایش دهند. همچنین در مرحله دوم با گرفتن شماره شبا، قرار شد سود سهام عدالت مستقیم به حساب مشمولان واریز شود.

سبحانی درباره چکونگی اجرای مرحله دوم واریز سود سهام عدالت تصریح کرد: در مرحله دوم 40 میلیون مشمولان، شامل افرادی که شماره شبای خود را ثبت کرده اند و حتی افرادی که با تاخیر شماره شبای خود را در سامانه وارد کرده اند کرده اند سود سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

او با تاکید بر اینکه سود سهام عدالت در سال 95 به نسبت سهام واریز شده گفت: گروهی که خودشان سهم خود را افزایش داده اند سود سهام 150 هزار تومانی دریافت کرده و مابقی مشمولان نسبت به سهام که کف سود آن 70 هزار تومان تا 150 هزار تومان بوده سود دریافت کرده اند.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: مرحله سوم آزادسازی سهام عدالت است که هیات دولت در لایحه ای به مجلس ارائه کرده که به زودی تعیین تکلیف و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید:

نکاتی درباره سود سهام عدالت/ مشمولین سهام عدالت نگران شایعات درباره این طرح بزرگ و ملی نباشند

 

ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت تا پایان مهر ماه تمدید شد

 

آسان ترین روش دریافت شماره شبا تمامی بانک های کشور/ دریافت شماره شبا فقط با یک کلیک

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    من ثبت نام نکردم کافی نت برم

  • محمد حسین

    واریز نشد کاشان

  • سهام عدالت فوت

    سهام عدالت فوت ها بایدکجااقدام کنین

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه