English

اردکانیان در بازدید از سد نساء به بم و بروات؛

با همه توان و امکانات موجود برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های انتقال آب کرمان استفاده می کنیم

وزیر نیرو به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسوولان کشوری و استانی از خط انتقال آب از سد نساء به بم و بروات بازدید کرد.

با همه توان و امکانات موجود برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های انتقال آب کرمان استفاده می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، «رضا اردکانیان» در حاشیه بازدید از خط انتقال آب از سد نساء به بم و بروات گفت: امیدوارم تسهیل‌گر مسیر توسعه این استان در  مدیریت منابع آب باشیم.

وی با قدردانی از همکاران اجرای این طرح، اظهار کرد: گزارش‌های تفضیلی در خصوص این طرح از سوی نماینده مردم شهرستان بم و براوات در مجلس شورای اسلامی به ما ارایه شد که با پیگیری‌ها، امیدواریم در آینده نزدیک این طرح راه‌اندازی شود.

وزیر نیرو با اشاره به جلسه شورای آب همیاران استان کرمان تصریح کرد: در این جلسه به جزئیات این طرح و ضرورت تسریع آن طرح و آب سالم در بخش شرب پرداخته شد که امید می‌رود در نخستین فرصت با بررسی‌ها از نزدیک و با تنوع امکاناتی که وجود دارد به تکمیل طرح کمک کنیم تا با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

اردکانیان با اشاره به این‌که پروژه‌های انتقال آب استان کرمان در وزارتخانه مورد بررسی بیشتر خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط عمومی کشور از همه توان و امکانات موجود برای سرعت بخشیدن به اتمام این طرح استفاده خواهیم کرد.

وی تأمین آب شرب سالم را از اولویت‌های مهم وزارت دانست و اظهار امیدواری کرد در انجام این وظیفه نهایت تلاش را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه