English

وزیر نفت:

صنعت بیمه حق دارد که نسبت به پیشگیری تهدیدات سخت‌گیری کند

وزیر نفت گفت:صنعت بیمه حق دارد که نسبت به پیشگیری تهدیدات سخت‌گیری کند و بنده به عنوان وزیر نفت از این سخت گیری حمایت می‌کنم.

صنعت بیمه حق دارد که نسبت به پیشگیری تهدیدات سخت‌گیری کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ‌‌موج، وزیر نفت در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه با بیان اینکه شرکت های بیمه می‌توانند با بازدیدهای اولیه تخصصی و الزام به رعایت ایمنی، ضامن کاهش خطرات و ریسک در حوزه نفت و انرژی باشند افزود: صنعت بیمه حق دارد که نسبت به پیشگیری تهدیدات سخت‌گیری کند و بنده به عنوان وزیر نفت از این سخت گیری حمایت می‌کنم.

زنگنه با اشاره به اینکه حجم تولیدات در صنعت نفت بیش از ١٠٠ میلیارد دلار است و نیاز است که این ریسک مالی کنترل شود تصریح کرد:صنعت بیمه باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشد. چون صنعت نفت با سه خطر بزرگ رو به رو است یکی خطر مواد سوزاننده، کار با فشار بسیار بالا و سوم سمومی که در چند ثانیه می تواند جمعیت زیادی را هلاک کند.

وزیر نفت یاد آور شد:سال گذشته از آقای همتی خواهش کردم که بیمه را در صنعت نفت جدی بگیرید زیرا بیمه های دولتی نه ارزیابی ریسک انجام می دهند و نه ممیزی می کنند من خواهش کردم بیمه ها کار حرفه ای شان را انجام دهند.

به گفته سال آینده به ۴.۵میلیون بشکه و با احتساب تولید میعانات گازی و دیگر فرآورده ها، حجم تولید به ۸.۵تا ۹میلیون بشکه در روز خواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه