English

رئیس شورای شهر تهران :

مدیران شهری در حادثه پلاسکو بیمه را جدی نگرفته اند

رئیس شورای شهر تهران گفت:روش فرست لاس ازجمله روش های مناسب برای ارائه بیمه به شهرداری ها است همین روش فرس لاس در مترو باعث شد تا هزینه بیمه تجهیزات گران قیمت تا حد زیادی کاهش یابد.

مدیران شهری در حادثه پلاسکو بیمه را جدی نگرفته اند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، رئیس شورای شهر تهران در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه با بیان اینکه در حادثه پلاسکو نمی توانیم پرداخت بیمه ای داشته باشیم چرا‌ که مدیران شهری بیمه را جدی نگرفته اند افزود:براساس ارقامی که در مطبوعات دیدم در زلزله کرمانشاه تعهد بیمه ای ۱۳۰ میلیارد تومان است ولی رقم خسارت ها بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه روش فرس لاس برای خودروهای اتوبوسرانی هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد عنوان کرد:روش فرست لاس ازجمله روش های مناسب برای ارائه بیمه به شهرداری ها است همین روش فرس لاس در مترو باعث شد تا هزینه بیمه تجهیزات گران قیمت تا حد زیادی کاهش یابد.

رئیس شورای شهر تهران خدمت دیگر شرکت های بیمه را بیمه های مهندسی عنوان کرد و گفت: این بیمه نامه عیوب اساسی و پنهان ساختمان ها را در طول سال های آینده مورد نظر قرار می دهد که می تواند برای توسعه شهری بسیار مهم باشد.

به گفته وی یکی از این خدمات، مسئولیت جامع شهرها و شهرداری ها است و براساس متن آن، چنانچه شهرداری ها خسارتی را به اشخاص حقیقی و حقوقی وارد شود، پرداخت می کند و این آمادگی را داریم بستر عقودی را برای چنین فعالیت هایی در تمامی شهرها آماده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه