English

ایجاد شبکه وای‌فای به دلیل عدم همکاری طرف عراقی فراهم نشد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: متأسفانه علی‌رغم هماهنگی انجام شده با وزارت ارتباطات عراق، امکان ایجاد شبکه وای‌فای به دلیل عدم همکاری طرف عراقی فراهم نشد.

ایجاد شبکه وای‌فای به دلیل عدم همکاری طرف عراقی فراهم نشد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین فلاح جوشقانی با اشاره به این موضوع گفت: پیش از ایام اربعین وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و تقویت سیگنال آنها، پایش طیف فرکانسی به منظور صیانت از فضای فرکانسی و جلوگیری از تداخلات شبکه‌های رادیویی، وضعیت سرریز سیگنال اپراتورهای کشور عراق در مسیرهای حرکت زائران با استفاده از خودروهای سیار پایش و مانیتورینگ رادیوئی به طور مستمر انجام شده بود تا هموطنان ما مشکل ارتباطی نداشته باشند.

رگولاتور ارتباطی افزود: متأسفانه علی‌رغم هماهنگی انجام شده با وزارت ارتباطات عراق، امکان ایجاد شبکه وای‌فای به دلیل عدم همکاری طرف عراقی فراهم نشد و به همین دلیل زائران اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا به سرویس وای‌فای دسترسی نداشتند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گلایه برخی از زائران از عدم کیفیت مناسب خدمات و اتمام سریع بسته‌های خدماتی اپراتورهای عراقی در ایام اربعین اظهار کرد: به منظور پیگیری مشکلات ارتباطی به‌وجود آمده از رگولاتوری عراق دعوت کرده‌ایم تا با حضور در ایران و برگزاری جلسه مشترک برای بررسی و رفع مشکلات مذاکره کنیم.

وی افزود: امیدواریم با مذاکرات پیش‌رو و رفع مشکلات احتمالی با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم در اربعین سال آینده امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر برای زائران را فراهم کنیم.

با توجه به اینکه طرفهای عراقی امسال راه را برای ارائه خدمات ارزش افزوده اپراتورهای ایرانی در مسیر راهپیمایی نجف تا کربلا مسدود کردند و عملا پایبند به تفاهم های صورت گرفته بین مسئولان ارتباطی ایران و خودشان نبودند، امید می‌رود با لحاظ کردن این موضوع مسوولان به گفت‌وگو با همتایان ارتباطی خود بپردازند و حتی در صورت امکان، رفتاری مشابه آنها در میزان تعاملاتشان در سطوح دیگر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه