English

رئیس سازمان ملی استاندارد خبرداد:

بررسی استاندارد ۲ هزار و ۴۰۰ واحد توزیع سوخت سی ان جی در کشور

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: 2 هزار و 400 واحد توزیع سوخت سی ان جی در سراسر کشور از نظر استاندارد مورد بررسی قرار گرفت

بررسی استاندارد 2 هزار و 400 واحد توزیع سوخت سی ان جی در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در آذربایجان شرقی گفت: استانداردها شهرها را هوشمند می کند.

نیره پیروزبخت در خصوص سازمان ملی استاندارد گفت: تسهیل تجارت و مبادلات بین کشورها از عمده فعالیت های مجمع جهانی ایزو و سازمان ملی استاندارد است.

وی با بیان اینکه استانداردهای مربوط به مواد غذایی و خودرو تجدید نظر شده، گفت: توجه به همه مولفه های جامعه به ویژه مسائل زیست محیطی و انرژی از فعالیت های سازمان ملی استاندارد است.

وی سپس با تاکید بر اینکه 2 هزار و 400 واحد توزیع سوخت سی ان جی در سراسر کشور از نظر استاندارد مورد بررسی قرار گرفت، افزود: استاندارد باید در همه عرصه های بشری وارد شود و تاکید دولت نیز بر استفاده از فناوری آی تی در فعالیت های استاندارد سازی است.

پیروزبخت با بیان اینکه استاندارد غذا و گردشگری حلال در کشور تدوین می شود، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران برای افزایش میزان سهم خود در صنعت حلال به صورت همه جانبه فعالیت خود را افزایش داد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ادامه داد: ما هم اکنون عضو هیات مدیره موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی شده ایم و این سازمان در راستای انجام وظایف خود در تدوین استانداردهای حلال و ایجاد ساختار انطباق در سطح ملی و به ویژه در سطح کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی مشارکت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه