English

۳۲۱۸ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس افتتاح شد

حبیب ‌الله طاهرخانی معاون جدید وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور در اولین گام از حضور خود در رأس شرکت عمران شهرهای جدید کشور، صبح امروز 3218 واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس را افتتاح کرد.

3218 واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، با حضور حبیب‌‌الله طاهرخانی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور، مهرآبادی قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر، اعضای مجمع و هیات مدیره شهرهای جدید، مصطفی کواکبیان نماینده مجلس، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس، حجت‌الاسلام توسلی امام جمعه شهرستان، علی‌اصغر جاودان فر مدیر اجرایی مسکن مهر شرکت عمران پردیس، حیدری فرماندار شهرستان پردیس، فرمانده سپاه شهرستان و تنی چند از مسؤلان شهرستان، آیین افتتاح 3218 واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس برگزار شد .

در این مراسم طاهرخانی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به تأخیر در تحویل واحدهای افتتاح شده گفت: مراجعه دیر متقاضیان برای اسکان به دلیل مشکلات هماهنگی مدارس و جابجایی خانوارها یکی از این دلایل است و عموما تجربه مسکن مهر و واحدهای افتتاح شده نشان می‌دهد که جابجایی منازل زمان می‌برد.

علی اصغر جاودان‌فر مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس هم با بیان اینکه در تمامی زون‌های افتتاح شده، متقاضی وجود ندارد که با تکمیل تعهدات خود مبنی بر دریافت قرارداد پیش‌فروش نهایی در صف بماند، تصریح کرد: مجدانه در راستای تسریع در رسیدگی به امور اداری متقاضیان برنامه‌ریزی کردیم و با بررسی‌های مداوم این روند را بهبود می‌بخشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • همشهری

    فاز 3 پردیس نیاز به توجه جدی ؛ به شرح زیر ؛ دارد:
    1- بازبینی استحکام بنا در مجموعه ها مثلا سرو های 1 و 2 و .....؛ زیرا برخی از بلوکهای این مجموعه سالهاست نیمه ساز رها شده بودند و فرسودگی در آنها به وضوح دیده میشود.
    2- بعضا ؛ مبلغ دریافتی از طرف انبوه ساز از متقاضیان و خریداران تا سه برابر بیشتر بوده است. این موضوع با ترفندهایی از طریق اتحاد و همکاری بین بعضی از پیمانکاران و شرکت انبوه ساز و دلالان محلی؛ بطور مستقیم؛ درشهر پردیس اتفاق افتاده است.
    3- بعضی از انبوه سازان با فروش مستقیم مسکن مهر به هموطنانمان؛ ابتدا واحدی آماده و تکمیل شده را نشان داده و فروخته اند و پس از تاخیر زیاد و به هنگام تحویل آن مشخص شده است که واحد مذکور تقلبی بوده است و واحدی جدید و نیمه ساز در بلوک دیگری که قابل فروش هم نبوده تحویل داده اند.
    4 و ...................

    رشد مشکلات فراوانی از این دست ؛ در مسکن مهر پردیس؛ نتیجه و ناشی از نبودن بازرسی و پاسخگویی به موقع و سریع به خریداران بوده است. اغلب نارسایی ها ؛ سوء استفاده هایی است که همگی ؛ از طرف فرصت طلبان ؛ به دولت نسبت داده میشود ولی واقعیت آن ریشه در تقلب و سود جویی آنها دارد. آشفتگی در مسکن مهر و کنار کشیدن دولت از نظارت جدی بر این معظل و عدم شفافیت در رسیدگی ها و بی تفاوتی نسبت به برگرداندن حقوق مردم و نبود مجازات متقلبان ؛ باعث گستاخی تباه کنندگان جقوق مردم و رونق تقلب و دلالی در بازار مسکن مهر پردیس شده است .
    رسیدگی قاطع به مشکلات جاری و گذشته و شفاف سازی ؛ یکی از عوامل سالم سازی روند حل مشکلات پردیس است.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه