English

معاون واعظی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح شد؛

اشتغال ۵ هزار نفر در بخش غیر دولتی شرکت ملی پست/لجستیک هوشمند در سراسر کشور

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جی نف تنها در 5 شهر به بهره برداری رسیده است، این طرح به شفاف رساندن اطلاعات کمک می کند و به سالم سازی اقتصاد منجر می شود.

اشتغال 5 هزار نفر در بخش غیر دولتی شرکت ملی پست/لجستیک هوشمند در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، معاون واعظی به اشتغال شرکت ملی پست ایران اشاره کرد و گفت:46 هزار و 123 نفر در شرکت پست مشغول کار هستند و این شرکت نزدیک به 13 هزار نفر بازنشسته دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه 33 هزار نفر به طور مستقیم از شرکت پست حقوق دریافت می کنند، افزود: اکثر پرداخت هایی که این شرکت انجام می دهد برای بخش خصوصی می باشد، همچنین  پرداخت ها که به صورت حجمی یا کار آموزی یا حق السهمی است.

حسین مهری ادامه داد: یکی از اهداف و استراتژیک های شرکت ملی پست برون سپاهی کردن کارها بوده که این اقدام هم در بحث اقتصاد مقاومتی و  قیمت تمام شده موثر است.

به گفته این مسوول 20 هزار نفر در بخش خصوصی با شرکت پست همکاری می کنند و به صورت مستقیم تامین مالی می شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران  به برنامه های شرکت ملی پست پرداخت و گفت: امسال 5 هزار نفر به نیروی کار شرکت ملی پست اضافه می شود  و از دیگر اقداماتمان می توانیم به  توسعه دفاتر ICT، تجارت الکترونیک و پست های الکترونیکی که به تفکیک استان ها انجام می گیرد اشاره کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اقدامات و کارهای صورت نگرفته اشاره کرد و توضیح داد: هویت بخشی به مکان  و جی نف از اقداماتی بوده که در چند سال گذشته مانده  است و هنوز نتوانسته ایم آن را انجام دهیم و با اجرای این طرح گامی مثبتی در راستای طرح اقتصاد مقاومتی، مناسب ترین راهکار برای کاهش هزینه ها و نیز پیش نیاز اصلی برای دولت الکترونیک است.

به گفته مهری جی نف تنها در 5 شهر به بهره برداری رسیده است و این طرح به شفاف رساندن اطلاعات کمک می کند و به سالم سازی اقتصاد منجر می شود.

وی تصریح کرد: 76 شهر و 100 روستا در دستور امسال شرکت پست برای طرح جی نف و هویت بخشی  قرار دارند اما توسعه تجارت الکترونیک از دیگر اقدامات بوده که سال های اخیر شرکت ملی پست  بسیار جدی دنبال کرده است.

 معاون واعظی خاطر نشان کرد: نامه رسان های شرکت پست به اسمارت فون  100 درصد هوشمند سازی شده اند همچنین رهگیری محصولات مان از مبدا تا مقصد به خاطر یکپارچه سازی که انجام داده ایم مشخص شده است و این اقدامات باعث شده همه کارها رصد شود وهمچنین هزینه های خود را توانسته ایم کاهش دهیم از طرفی نظارت های مان را به صورت الکترونیک شده است.

مهری تصریح کرد: توسعه کلیه فعالیت هایمان در سطح بین اللملی از دیگر برنامه های شرکت پست است همچنین لجستیک هوشمند از اقدامات مان است که باید به صورت جدیدی این موضوع را دنبال و کل کشور را سامان دهی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از سرویس‌های شرکت پست سرویس پست لجستیک است. در این سرویس پست در زمینه ترابری و توزیع تولیدات کارخانجات و شرکت‌های سازنده با صاحبان محصول همکاری کرده و به عنوان انباردار اقدام به بلوکه محصول در واحدهای مختلف در سطح کشور می‌نماید و براساس حوالجات صادره از سوی کارفرما محصول را در نشانی مشتریان توزیع و سپس با کارفرما تسویه حساب می‌کند.  

 گفتنی است؛ یکی دیگر از سرویس‌های پستی پست عادی است در این سرویس برای قبول آماده‌سازی، رهسپاری و توزیع مرسولات هیچ شرایط ویژه‌ای وجود ندارد در شبکه پستی نیز امکان پیگیری مرسولاتی که به صورت عادی قبول شده‌اند میسر نیست.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه