English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران:

شرکت‌های مسافربری مردم را سردرگم کرده‌ است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با بیان این‌که تعدد شرکت‌های مسافربری مردم را سردرگم کرده، از اجرای طرح «شبکه سیر» خبر داد و گفت:‌ ما در راستای منافع مردم تلاش می‌کنیم و منافع شخصی چند شرکت خصوصی در برابر منافع عمومی جایگاهی ندارد.

شرکت‌های مسافربری مردم را سردرگم کرده‌ است

به گزارش خبرگزاری موج، مجیدرضا نصرالله نژاد با اشاره به اجرای طرح شبکه سیر در حوزه حمل‌ونقل مسافر جاده‌ای کشور اظهار کرد: با اجرای طرح شبکه سیر در حمل‌ونقل مسافر بین‌شهری، شاهد شکل‌گیری شرکت‌های مادر و رفع معضلات ناشی از تفرق شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح «شبکه سیر» با توجه به حضور شرکت‌های مادر و نمایندگان آن‌ها در نقاط مختلف استانی باعث می‌شود که نظارت و پیگیری تخلفات بر آن‌ها از سوی سازمان و ادرات کل دقیق‌تر و شناسایی آن‌ها توسط مردم آسان‌تر شود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر به دلیل تعدد شرکت‌های مسافربری، مردم برای انتخاب دچار سردرگمی شده‌اند گفت: از این‌رو با ایجاد رقابت بین شرکت‌ها برای جلب نظر مسافران، میزان کیفیت خدمات افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: اگرچه شرکت‌های مادر حمل‌ونقل مسافر در تهران از تعداد بالایی برخورد هستند اما اولویت تشکیل شرکت‌ها استانی نبوده است بلکه در طرح «شبکه سیر» با تعیین ضوابط مخصوص، شرایط برای ایجاد شرکت مادر در تمامی استان‌ها و نقاط فراهم‌شده و فقط کافی است ضرورت‌ها و الزامات مذکور در آیین‌نامه‌ جدید از سوی متقاضی رعایت شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با اشاره برخی اعتراضات و انتقادات نسبت به اجرای این طرح گفت: سازمان راهداری در راستای منافع مردم تلاش می‌کند و منافع شخصی چند شرکت خصوصی در برابر منافع عمومی جایگاهی ندارد. لذا باید توجه داشت که هدف از اجرای طرح شبکه سیر استانداردسازی بوده و درواقع شرکت‌های کوچک می‌توانند تحت شبکه همنام به‌طور مرتب به فعالیت خود ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه