English

بازدهی ۷ درصدی شاخص فرابورس از ابتدای امسال تاکنون

با ثبت رشد ۱۵ واحدی در هفته گذشته، شاخص فرابورس در ارتفاع ۹۳۷ واحدی قرار گرفت تا بازدهی این شاخص از آغاز سال تاکنون به ۷ درصد برسد.

بازدهی ۷ درصدی شاخص فرابورس از ابتدای امسال تاکنون

به گزارش خبرگزاری موج، در 5 روز معاملاتی هفته گذشته حجم و ارزش مبادلات فرابورس ایران به ترتیب رشد 43 و 14 درصدی را در مقایسه با هفته قبل تر به ثبت رساند و نوبتهای معاملات نیز گ با افت 3 درصدی همراه شد.

بر این اساس در هفته دوم اردیبهشت امسال دادوستد 3 هزار و 247 میلیون ورقه به ارزشی بالغ بر 12 هزار و 345 میلیارد ریال در مجموع بازارهای فرابورس ایران رقم خورد.

شاخص کل فرابورس نیز در هفته ای که گذشت  با 15 واحد رشد روبه‌رو شد و در ارتفاع 937 واحدی قرار گرفت تا بازدهی شاخص فرابورس"آیفکس" از آغاز سال به 7 درصد برسد.

همچنین در این مدت بازارهای اول و دوم فرابورس میزبان نقل‌وانتقال یک هزار و 119 میلیون سهم به ارزش 2 هزار و 759 میلیارد ریال بودند که در بازار اول کاهش حجم و ارزش و در بازار دوم افزایش حجم و ارزش به ثبت رسیدو افزایش 44 و 99 درصدی در حجم و ارزش مبادلات در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس صورت گرفت.

این گزارش می افزاید: دادوستد 30 میلیون ورقه به ارزش 6 هزار و 907 میلیارد ریال نیز نتیجه مبادلات صورت‌گرفته در بازار ابزارهای نوین مالی در هفته گذشته بود و در بازار اوراق بدهی نیز در این مدت نقل‌وانتقال 7 میلیون ورقه به ارزش 6 هزار و 409 میلیارد ریال صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه