English

شاخص بورس به رشد ۲۷ واحدی بسنده کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۷ واحد رشد کرد.

شاخص بورس به رشد ۲۷ واحدی بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 1065 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 302 میلیارد تومان در 67 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 27 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 969 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای رانفور، اخابر و آپ شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فارس، تاپیکو و وبملت با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 338 میلیون ورقه به ارزش 125 میلیارد تومان در 38 هزار نوبت، آیفکس 3.3 واحد رشد کرد و در ارتفاع 936 واحد قرار گرفت.

همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای شرکت رادیاتور ایران با توجه به لغو آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده، سیمان تهران با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 96، حق تقدم شرکت شهد ایران با توجه به اعلام مهلت پذیره نویسی و شیر پاستوریزه پگاه فارس پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم به تالار شیشه‌ای بازگشتند.

این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی سبحان دارو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، حق تقدم شرکت شیمی دارویی دارو پخش با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی، صنعت روی زنگان با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تغییر با اهمیت عملکرد سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 نسبت به آخرین پیش بینی سال مذکور و هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه  جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان نیز در روزجاری متوقف شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه