English

خرداد ۹۶ در تهران؛

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین سازی، ماشین ابزار و فلز کاری آلمان برپا می شود

دومین نمایشگاه بین‌‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین ابزار و فلز کاری آلمان در تهران با همت مسئولان و فعالان اقتصادی و پشتیبانی موسسه کلیک در خرداد 96 برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین سازی، ماشین ابزار و فلز کاری آلمان برپا می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مؤسسه‌ Messe Stuttgart که تاسیسش به دهه‌ی ۴۰ میلادی باز می‌گردد، در طول ۸۰ سال گذشته به تآثیرگذارترین برگزارکننده‌ی نمایشگاه در عرصه‌ی تکنولوژی اروپا تبدیل شده است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۹ نخستین شعبه‌ خارجی خود را در استانبول ترکیه راه‌اندازی کرد و در پی موفقیت حاصل از آن در سال ۲۰۱۱ شعبه‌ای در چین به‌راه انداخت. مؤسسه‌ی  Messe Stuttgart هم‌اکنون نمایشگاه‌های ابزارآلات ماشینی AMB، نمایشگاه گردشگری CMT و نمایشگاه صنعت ساختمان را به‌صورت سالانه و دوسالانه در چین برگزار می‌کند. این مؤسسه از سال ۲۰۱۳ فعالیت جدی خود را در آمریکا آغاز کرده و از همان سال مسؤلیت برگزاری فستیوال سبز را در آن کشور برعهده گرفته است. Messe Stuttgart در حال حاضر مهم‌ترین مؤسسه‌ی برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی در دنیا است. 

AMB

نمایشگاه بین‌المللی AMB یکی از تأثیرگذارترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های صنعت فلزکاری و یکی از ۵ نمایشگاه برتر تکنولوژی برش فلز و ماشین‌آلات صنعتی در دنیا در سال‌های اخیر است. این نمایشگاه دوسالانه پذیرای ۱۴۵۰ فعال عرصه‌ صنعت از ۳۳ کشور دنیا است که جدیدترین پیشرفت‌ها در ابزارآلات ماشینی، دستگاه‌های اندازه‌گیری و موارد پیرامون صنعت فلزکاری را به نمایش می‌گذارند. آخرین نمایشگاه AMB که در قلب تکنولوژی اروپا، اشتوتگارت برگزار شد تقریباً ۹۰ هزار بیننده را به‌خود جلب کرد.

با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها و حجم بالای تقاضا برای به‌روز سازی زیرساخت‌های صنعتی، در حال حاضر ایران به یکی از بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری و مشارکت تبدیل شده است. از همین رو نخستین دوره نمایشگاه AMB با همکاری مؤسسه‌ی Messe Stuttgart سال گذشته در سالن بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار شد. ۱۱۱ برند فعال در عرصه‌ی صنعت از اروپا به‌عنوان نمایش‌دهنده‌ی فعالیت‌هایشان در این اولین دوره شرکت کردند و بیش از ۲ هزار نفر از صاحبین و دست‌اندرکاران صنایع و فعالین اقتصادی و صنعتی با حضور در غرفه‌های آن‌ها از نزدیک با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شدند و به همکاری و رایزنی با همتایان اروپایی خود پرداختند. در همان اولین دوره ۸۶ درصد مخاطبان AMB در ایران خود را مرتبط با صنعت فلزکاری معرفی کردند. پربازدیدترین بخش نمایشگاه (با ۳۳ درصد بازدیدکننده از مجموع مخاطبان) بخش مربوط به خودرو و پس از آن بخش‌های تأمین لوازم یدکی و قالب‌گیری (با ۱۳ و ۹ درصد) بودند. ۶۸ شرکت آلمانی، ۱۸ شرکت ایتالیایی، ۹ شرکت سوئیسی و ۳ شرکت اتریشی در این نمایشگاه حضور داشتند و در نهایت نیز از فرصت ایجاد شده و ارتباطاتی که با صنایع ایران از طریق این نمایشگاه ایجاد شد اعلام رضایت کردند.

«موفقیت اولین دوره AMB و برندهای حاضر در آن به ما ثابت کرد که برگزاری این نمایشگاه استراتژی مناسبی برای ورود به بازار در حال پیشرفت ایران بود.» این را اولریخ کرومر، مدیرعامل Messe Stuttgart درباره‌ی نمایشگاه نخستین دوره  AMB در ایران می‌گوید و ادامه می‌دهد: «همین توفیق انگیزه‌ای شده که سال آینده نیز در فضایی بزرگ‌تر و با شرکت کننده‌های بیشتر یک بار دیگر این نمایشگاه را در ایران برگزار کنیم.».

همچنین دکتر ویلفرد شافر، مدیر اصلی انجمن سازندگان ابزارآلات آلمان (VDW ) که اعضایش در اولین دوره‌ی نمایشگاه در ایران حضور داشتند، در این باره می‌گوید: «ارتباطات بین‌المللی خوب  VDW و تجربه‌ی ما در راه‌اندازی همایش‌ها و همچنین همکاری بی‌نظیر Messe Stuttgart با ما، دلایلی بودند که به موفقیت اولین همایش AMB در ایران کمک کردند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه