English

بازدید وزیر کار از منطقه گردشگری خیام و عطار

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در سفرغیررسمی خود به نیشابور از مجتمع فولاد، معدن فیروزه و منطقه گردشگری خیام و عطار بازدید کرد.

بازدید وزیر کار از منطقه گردشگری خیام و عطار

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار خراسان رضوی، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان شهرستان امروز 12 اسفندماه از مجتمع فولاد، معدن فیروزه و منطقه گردشگری خیام و عطار بازدید کرد.

سعید شیبانی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور عنوان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر از مجتمع فولاد بازدید کرد و طرح‌ها و ظرفیت‌های آن را از نزدیک دید؛ ایشان همچنین از  معدن فیروزه و شرکت تعاونی فیروزه بازدید کرد و از نزدیک با کارگران معدن گفت‌وگو کردند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این سفر بازدید از منطقه گردشگری عطار و خیام بود که در حین آن از بارارچه‌ای که توسط فعالان طرح تکاپو راه‌اندازی شده بود، دیدن شد و از ظرفیت‌های بوم‌گردی برای ایشان گزارشی ارائه شد که در این زمینه نیز وزیر قول مساعد داد که از بوم‌گردی و طرح تکاپو برای تقویت گردشگری حمایت شود.

شیبانی این سفر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این سفر، فرصتی بود که ایشان از نزدیک نیشابور را ببینند و با ظرفیت‌های این شهرستان و به خصوص مباحث صنعت، تعاونی‌ها، بوم‌گردی و گردشگری بیشتر آشنا شوند.

فرماندار نیشابور عنوان کرد: همچنین ایشان قول مساعد برای حمایت از اشتغال دادند که البته اشتغال، دغدغه اصلی دولت، نظام و کشور است، در این سفر، وزیر نسبت به توانایی‌ها و مطالبات و نیازهای شهرستان نیشابور آگاهی بیشتری پیدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه