English

در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج مطرح شد؛

میوه های قاچاق شب عید معدوم شدند/ توقف صادرات گوشت قرمز از استان تهران

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: بخشی از باغات شمالی که آسیب ندیده اند و کیفیت مناسبی دارند می تواند نیاز شب عید مردم را تامین کنند.

میوه های قاچاق شب عید معدوم شدند/ توقف صادرات گوشت قرمز از استان تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، علی اشرف منصوری با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران یکی از اعضای ستاد تنظیم قاچاق کالا و ارز است گفت:اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکای های یکدیگر و ستاد تنظیم قاچاق و ارز استان تهران  برنامه های معدوم سازی میوه های قاچاق را به صورت شبانه روزی اجرا می کند تا در آستانه شب عید تهران عاری از میوه های خارجی باشد تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه با افرادی که در سطح استان تهران میوه های قاچاق را توزیع می کنند برخورد اساسی می شود افزود:در ماه های گذشته اقدامات اساسی در معدوم سازی میوه های قاچاق در استان تهران صورت گرفته است.

 به گفته این مسئول هر میوه قاچاقی که وارد کشور شود از نظر سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تخلف محسوب می شود و مشمول معدوم ساز قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید از تولید داخلی حمایت شود توضیح داد: متاسفانه امسال باغات شمال کشور آسیب دیدند و به همین دلیل این موضوع نباید باعث شود میوه های قاچاق جایگزین محصولات کشورمان شود. بخشی از باغات آسیب ندیده اند و کیفیت مناسبی دارند و می تواند نیاز شب عید مردم را تامین کنند.

به گفته این مسول امید داریم شب عید با کمک اصناف و وزارت جهاد کشاورزی میوه های تولید داخلی  را با کیفیت مناسب به دست مردم برسانیم.

صادرات گوشت قرمز را متوقف کردیم

منصوری با اشاره به اینکه تامین گوشت قرمز استان تهران یکی از برنامه های شرکت پشتیبانی امور دام در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این محصول است گفت:طی بازدیدی که از مراکز فرآوری گوشت در تهران داشتم حدود 150 فروشگاه  در تهران گوشت های بسته بندی با قیمت 31 هزار و 500 تومان از محل گوشت های وارداتی گرم به مردم عرضه می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه گرانی گوشت قرمز توضیح داد: در 4 میدان اصلی شهر عرضه گوشت قرمز در حال انجام است و از طرفی صادرات گوشت قرمز بالخصوص در استان تهران فعلا متوقف شده است.

به گفته این مسئول تا زمانی که قیمت گوشت به حالت قبل برنگرد این موارد ادامه پیدا می کند.

وی درباره احتمال گرانی گوشت قرمز در شب عید تاکید کرد :تلاش می کنیم با عرضه گوشت وارداتی و گوشت منجمد و محدود کردن صادرات بتوانیم از افزایش قیمت در آستانه شب عید جلوگیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه